debatt Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Här måste du definiera vad som är konst och vad som är "övrig kulturell kreativ verksamhet". Med "konst" avses målningar (olja, akvarell, pastell etc) och installationer, även videoinstallationer samt fotokonst. Under "övrig kreativ verksamhet" avses skådespeleri i teatersammanhang, dans och skulptering samt unik möbeldesign. [jobbar på det finstilta...] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Med "konst" avses målningar (olja, akvarell, pastell etc) och installationer, även videoinstallationer samt fotokonst. Under "övrig kreativ verksamhet" avses skådespeleri i teatersammanhang, dans och skulptering samt unik möbeldesign. [jobbar på det finstilta...] Klistra upp affischer på stan? Sprejmåla Nationalmuseum nattetid? Göra ett fanzine? Skicka dekorerade kuvert till främlingar? Performance à la hon som fejkade psykos på någon bro? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 ...som jag sa tidigare "kreativ verksamhet" är så stort, så man måste nog snäva in det mer...ändå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Klistra upp affischer på stan? Sprejmåla Nationalmuseum nattetid? Göra ett fanzine? Skicka dekorerade kuvert till främlingar? Performance à la hon som fejkade psykos på någon bro? Det går under begreppet "förargelseväckande beteende". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Det går under begreppet "förargelseväckande beteende". Då väljer jag det. Nu ska jag hur som helst sova. Det får jag ju åtminstone göra utan förbehåll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Härlig diskussion får jag säga! Var det en låt eller testade du hur man får in en spelare? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Då väljer jag det. Nu ska jag hur som helst sova. Det får jag ju åtminstone göra utan förbehåll. Exactemente! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 exactamente heter det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Jag tror 38% hade valt sex. Men då hade ju genast 62% bortfallit som kandidater därtill. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 exactamente heter det Skulle inte gett mig på spanska när jag aldrig läst det. EXACTEMENT! Mycket fränare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Zzzzzzzzzzzzzz.................... ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Zzzzzzzzzzzzzzzzzz............... ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 sillisar? eh ja troligtvis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Hon va rätt snygg där ändå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Jo jag hade ju inte sagt nej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 morgonen idag börjar jag vid 10 hade inte heller sagt nej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 (redigerat) Var det en låt eller testade du hur man får in en spelare? 😕 jag har koll på hur man får in en spelare, det var inget test. Redigerat 11 februari 2011 av laxlaxlax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Jo jag hade ju inte sagt nej Vad var frågan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Tjejen på bilden. Antar frågan var att inte säga nej till en kram. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Galet med SL-trafiken idag. All busstrafik i innerstan inställd. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Upplands väsby/Märsta: Linjer i Sigtuna kör oregelbunden trafik. Annars inställd trafik pga rådande väderlek.Solna/Sollentuna/Järva: All busstrafik inställd på grund av halka. Solna/Sollentuna/Järva: All busstrafik inställd på grund av halka. Nacka/Värmdö: All busstrafik inställd på grund av halka. Tyresö: All busstrafik inställd på grund av halka. Södertälje: All busstrafik är inställd på grund av halka. Ekerö: Oregelbunden trafik. Buss 317/318/338 kör sträcka Färentuna kyrka - Brommaplan. 176/177 försöker köra hela sträckan. Ingen busstrafik på Adelsö. Huddinge/Botkyrka: All busstrafik inställd på grund av halka. Bromma/Vällingby: All busstrafik inställd på grund av halka. Järfälla/Upplands Bro: All busstrafik inställd på grund halka. Lidingö: All busstrafik inställd på grund av halka. Innerstaden: All busstrafik är inställd på grund av halka. Danderyd/Täby/Åkersberga/Vaxholm: All busstrafik är inställd på grund av halka. Söderort: All busstrafik är inställd på grund av halka. Norrtälje: All busstrafik inställd på grund av halka. Nynäshamn/Ösmo: All busstrafik är inställd på grund av halka. Handen: All busstrafik är inställd på grund av halka. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Tjejen på bilden. Antar frågan var att inte säga nej till en kram. 🥰 Ah trodde frågan var "kan du hjälpa mig att göra längsta till min startsida?" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Galet med SL-trafiken idag. All busstrafik i innerstan inställd. 😛 Du får stanna hemma och lira metal istället! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Du får stanna hemma och lira metal istället! Too late, jag är redan här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 @slej: vem fan är bruden? Och "jo" jag hade inte tackat nej till en kram 🥰 @laxlaxlax: riks-IRL skulle kunna mobilisera i Jönköping. Sthlm är en förvisso en bra idé men (exempelvis) Jönköping ligger bättre till rent geografiskt. Har varit och kladdat i en annan tråd om det här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Så jobbigt att alla är så utspridda i landet. Det borde finnas något program där man kan mata in allas koordinater och så räknar den ut den geografiska snittpunkten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Så jobbigt att alla är så utspridda i landet. Det borde finnas något program där man kan mata in allas koordinater och så räknar den ut den geografiska snittpunkten. http://www.geomidpoint.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 http://www.geomidpoint.com/ Nu MÅSTE alla säga vart de bor!!!! Jag börjar: Stockholm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 (redigerat) CHAE: Kul att du engagerar dig! Lägger dock fortfarande min röst på stockholm. Både för att de på tidningen och många forumiter bor där. Nåväl. Tänkte du på nån slags tioårsjubileum eller under 2011? Jönköping har försökt användas som riks-IRL innan också: https://www.studio.se/index.php?showtopic=7550&view=findpost&p=80295 Redigerat 11 februari 2011 av laxlaxlax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 februari 2011 Dela Postat 11 februari 2011 Chae: Nån tjej på föregående sida som pazo visade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts