CHAE Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Tillfälligt avbrott. Tillfälligt benbrott. Tillfälligt...bråttom (?) G'natt och sov gott, go' vänner! /CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Jag kan helt säkert säga att jag inte vet något om Egypten eller vem den där Murbruk är som ni skriver om. Det enda jag vet är att pyramider och sand är det mest avtändande som finns, så det försöker jag tänka på om jag har styve i fel sammanhang. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Instämmer till 100%. Det finns inte utrymme för att bry sig om så jävla mycket hos en enskild människa. Man får välja vad man orkar vara engagerad i. För de flesta är det sitt eget liv, vänner och familj, sin egen stad, och om det finns utrymme över, sitt eget land och ett fritt valt ämne ur "stora viktiga världsfrågor"-lådan. Bra! Ni ungdomar skriver klokt. Håller med. Ibland känns det som att jag bryr mig för mycket om andra å glömmer mig själv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Jag kan helt säkert säga att jag inte vet något om Egypten eller vem den där Murbruk är som ni skriver om. Det enda jag vet är att pyramider och sand är det mest avtändande som finns, så det försöker jag tänka på om jag har styve i fel sammanhang. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Jag känner till flera stycken som lever på att tippa. Så ska jag tjäna jag mitt uppehälle också. Som svar på SadamJrs fråga. Jag är inte alls konstig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Tror han menade mer "barn ska vara barn". Tanken var väl att om bara är engagerad av det som rör en själv så riskerar man att utvecklas till en självisk skitstövel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Det enda jag vet är att pyramider och sand är det mest avtändande som finns, så det försöker jag tänka på om jag har styve i fel sammanhang. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Fikar du nu, Grahn? Kommer in senare då, antar jag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Tanken var väl att om bara är engagerad av det som rör en själv så riskerar man att utvecklas till en självisk skitstövel. Mer än sååååå kan iiiiiiiingen bli. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Jag känner till flera stycken som lever på att tippa. Så ska jag tjäna jag mitt uppehälle också. Som svar på SadamJrs fråga. Jag är inte alls konstig. Tror inte att jag har sagt att du är konstig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Jag ska oxå börja leva på tips. Har en idé om hur man fördubblar sina pengar men man måste ha en buffert på några tusen. Så har jag nåt att göra på sommarlovet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Tror inte att jag har sagt att du är konstig. Jag tolkade nog mystisk som konstig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Jag ska oxå börja leva på tips. Har en idé om hur man fördubblar sina pengar men man måste ha en buffert på några tusen. Så har jag nåt att göra på sommarlovet. Trevligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Nån som följer Madmen på Kanal 9? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Jag tolkade nog mystisk som konstig. Helt annan sak. Mystisk kan tom tolkas som nåt positivt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Madmen har vunnit en massa priser, 9 Golden Globe och 5 Emmy och sånt. Enda serie min mamma följer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Helt annan sak. Mystisk kan tom tolkas som nåt positivt. Jfr. Theda Bara och Musidora, tex. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Helt annan sak. Mystisk kan tom tolkas som nåt positivt. Och positiv kan tolkas som något negativt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Ska fortsätta på min andra bok i helgen. Den första dröjer besked om riktigt länge. Nåt måste man ju göra under tiden. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Nån som sett Pico eller k9 nyligen?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 nicks Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Jag känner faktiskt INGEN annan som följer tv-serien Madmen på Kanal 9. Gör ni? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Om ni bara fick välja en enda grej i livet att göra, förutom att äta och sova - vad hade ni valt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Om ni bara fick välja en enda grej i livet att göra, förutom att äta och sova - vad hade ni valt? Gå på toa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Gå på toa. Det hade INTE jag valt. Jag hade låtit det komma var än jag befunnit mig. Hade jag varit inne på en toalett så hade det varit en bonus bara. Tänk dig att ALLA människor på jorden bara hade en enda aktivitet att välja på. Många hade nog sagt sex. Undrar hur många som valt att skriva. Undrar hur många som valt att göra musik. Eller se på sport. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 (redigerat) Det hade INTE jag valt. Jag hade låtit det komma var än jag befunnit mig. Hade jag varit inne på en toalett så hade det varit en bonus bara. Isåfall hade jag hellre valt toa som ett medvetet val, och ersatt sömnen med någonting kul. Sova kan man ju göra var man än råkar vara. Redigerat 10 februari 2011 av Dingbats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Glöm bajsandet!!! Vi säger såhär: välj en enda sak att göra, förutom att äta, skita, pissa och sova. 😆 Äta och sova måste man ju, och en del av det man äter avsöndras ju, så tänkte jag... liksom att man svettas... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Om ni bara fick välja en enda grej i livet att göra, förutom att äta och sova - vad hade ni valt? Bli signad av barcelona. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Glöm bajsandet!!! Vi säger såhär: välj en enda sak att göra, förutom att äta, skita, pissa och sova. 😆 Äta och sova måste man ju, och en del av det man äter avsöndras ju, så tänkte jag... liksom att man svettas... Hur vag får man vara? Här vore erfarenhet inom politik eller juridik användbart. Mitt första försök är "kreativ verksamhet". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 CHAE: Mobilisering till Riks-irl var? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts