Dingbats Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Men om jag postar bild på heavy stuff (googlade amfetamin) och så säger du nästan så är ju det enda logiska marijuana........................................ Om det inte är smuggelsprit men det känns ju udda. Ja det vore udda. Ingen idé du gissar för jag kommer inte säga ja eller nej och du kommer inte gissa rätt, men det är kreativt och olagligt kan jag sammanfatta det med så har vi det överstökat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 En? Ni är konstiga. Ändå rätt skönt att ha mycket att göra. Även om det gör att man måste prioritera ner självförvållade projekt och jobba med skolan när man inte egentligen har lust, men aja. "En" syftar alltså på äppelskruttet. nej det syftar på äppelskrutteN. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 (redigerat) Vi pluggar hela dagarna men ligger alltid efter. Lite tröttsamt. I ena kursen på 7,5p ska vi göra 5 rapporter (!) av olika Hållfasthetanalyser som tar lång tid bara dom. 😳 Och så el-teknik på det. Redigerat 10 februari 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 eller persikor. Den som kan gissa bandet får vara president en dag. presidents of the usa http://www.lyricsfreak.com/p/presidents+of+the+usa/peaches_20110593.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 presidents of the usa http://www.lyricsfreak.com/p/presidents+of+the+usa/peaches_20110593.html grattis! och varifrån kom då ninjorna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 ett äppelskrutt...flera äppelskrutten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 nej det syftar på äppelskrutteN. Nej. Ett äppelskrutt. Mitt äppelskrutt är det enda äppelskruttet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 grattis! och varifrån kom då ninjorna? turtles 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 En äppleskrutt heter det. En äppelskrutt när jag är snäll... Men ett?? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Ett banan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 En äppleskrutt heter det. En äppelskrutt när jag är snäll... Men ett?? 😳 velkommen till stockholm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Danskt rågbröd med smältost och Schmidts cacao, för alla oavsett om de undrar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Jag såg ordet "la" i en textremsa på tv igår. Det var första gången på flera år. Läste en bok härförleden, Tage Giron. Inte ett enda "la" i den. Jag använder "la" 10 gånger per sida. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 turtles 😕 neeeej, de finns ju här ... och då är det alltså "skogen" som ska in på lodrät 3. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 En eller ett? Äppelskrott heter det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Jag såg ordet "la" i en textremsa på tv igår. Det var första gången på flera år. Läste en bok härförleden, Tage Giron. Inte ett enda "la" i den. Jag använder "la" 10 gånger per sida. De e la skitvanligt i götelaborg? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Ett banan? Ett äpple å en banan+ ett/en apelsin= fruktsallad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Om några minuter avgörs Egyptens framtid, ska bli spännande att se vad som händer. Har följt alla händelser sedan starten för två veckor sedan. Mer islam. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Mer islam. I slem? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Åter från jobbet. De permitterar mig inte vad jag än gör. Deppigt! 😏 Trodde du var arbetslös. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 neeeej, de finns ju här ... och då är det alltså "skogen" som ska in på lodrät 3. fasen vad bra låt! nostalgi ☺️ krysset fattar jag inte 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Det kommer ju ninjor för fan! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Haha ja jag kollade videon efter inlägget 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Det är många som skriver här numera. Man hinner inte med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Äppelskrott heter det. Helt rätt, var tvungen att logga in igen bara för att förtydliga att jag ju faktiskt säger skrott och inte skrutt. Frågan "en äppelskrutt" eller "ett äppelskrutt" blir därför... felställd... ETT ÄPPELSKRUTT innehåller TRE FEL. en (ej ett) äpple (ej äppel) skrott (ej skrutt) EN ÄPPLESKROTT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Det är många som skriver här numera. Man hinner inte med. Jag skriver inte. Oj då 😕😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 De e la skitvanligt i götelaborg? Ja, jag la märkte till det idag senast när jag la tillbaka brödet jag inte ville köpa, men ingen la någon vikt vid det i kassan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Helt rätt, var tvungen att logga in igen bara för att förtydliga att jag ju faktiskt säger skrott och inte skrutt. Frågan "en äppelskrutt" eller "ett äppelskrutt" blir därför... felställd... ETT ÄPPELSKRUTT innehåller TRE FEL. en (ej ett) äpple (ej äppel) skrott (ej skrutt) EN ÄPPLESKROTT konsti Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Trodde du var arbetslös. Jag också, men inte ens det får man vara... Ska lägga mig tidigt och upp tidigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts