Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Skulle jag nånsin arra en studiofestival skulle den heta: SPEEDfestival och inskickningen skulle vara 1 timma efter trådens skapande. Den som snabbast får ihop nåt gött vinner.

Eller: Fan vilken tid det tar för gizmo att få igång festivalen!

😆

Han är tydligen sjuk och alla vet ju hur det är när en karl drabbas av förkylning...hrrmmmppff 😊😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Har ni såntdär jobbigt teknologsystem där ni läser typ tre kurser samtidigt eller har ni såntdär bra system så ni har en kurs i taget?

Antar att du pratar med Memphis, men svarar ändå för det statistiska underlagets skull. Vi läser just nu två kurser samtidigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

En? Ni är konstiga.

Ändå rätt skönt att ha mycket att göra. Även om det gör att man måste prioritera ner självförvållade projekt och jobba med skolan när man inte egentligen har lust, men aja.

"En" syftar alltså på äppelskruttet.

Redigerat av Dingbats
Link to comment
Dela på andra sajter

Var riktat till dig men en miljard ninjor kom i vägen.

Men då svarar istället jag för statistiska underlagets skull. 😄

Läser för det mesta två i taget, har läst tre som mest.

edit, men hade varit skönast med en.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

En? Ni är konstiga.

Ändå rätt skönt att ha mycket att göra. Även om det gör att man måste prioritera ner självförvållade projekt och jobba med skolan när man inte egentligen har lust, men aja.

Håller nog ändå med. Läser två nu men 150% och nu för första gången på ett år behöver jag plugga hela dagarna. Inte hela som i 8-23 då utan normala tider. Ganska skönt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror faktiskt inte jag skulle våga sköta knarkaffärer via Flashback-PM.

Men om jag postar bild på heavy stuff (googlade amfetamin) och så säger du nästan så är ju det enda logiska marijuana........................................

Om det inte är smuggelsprit men det känns ju udda.

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller nog ändå med. Läser två nu men 150% och nu för första gången på ett år behöver jag plugga hela dagarna. Inte hela som i 8-23 då utan normala tider. Ganska skönt.

Riktigt där är jag inte, det låter jobbigt. Om jag pluggade effektivt skulle jag bara behöva ägna kanske tre timmar om dan åt det som det ser ut just nu. Men så effektiv är man ju inte. Samtidigt har jag en sex åtta andra grejer som jag vill hinna jobba med men som kommer i kläm.

Längesen jag lyssnade på Bossanova senast.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...