Dingbats Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Nu fick man iaf anledning att vara mer produktiv med skolarbeten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Skulle jag nånsin arra en studiofestival skulle den heta: SPEEDfestival och inskickningen skulle vara 1 timma efter trådens skapande. Den som snabbast får ihop nåt gött vinner. Eller: Fan vilken tid det tar för gizmo att få igång festivalen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Ska inte du ha någon avatar, laxen? Och egen titel? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Skulle jag nånsin arra en studiofestival skulle den heta: SPEEDfestival och inskickningen skulle vara 1 timma efter trådens skapande. Den som snabbast får ihop nåt gött vinner. Eller: Fan vilken tid det tar för gizmo att få igång festivalen! 😆 Han är tydligen sjuk och alla vet ju hur det är när en karl drabbas av förkylning...hrrmmmppff 😊😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 (redigerat) Ska inte du ha någon avatar, laxen? Och egen titel? Jo det kanske jag borde.. EDIT: Förresten, vad läser du nuförtiden Dingbats. Som i böcker? Redigerat 10 februari 2011 av laxlaxlax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Äppelskrutt säger jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Jo det kanske jag borde.. EDIT: Förresten, vad läser du nuförtiden Dingbats. Som i böcker? Introduction to Syntax, Understanding Semantics och Pragmatics. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Hmm. Okej, ja, det stämmer väl då, tänkte inte på det. Struligt. Får logga in med alternativkonto från skolan typ för jag måste sköta grejer där via PM... piss. Värst vad du har business för dig då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Äppelskrutt säger jag. En eller ett? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 (redigerat) Om några minuter avgörs Egyptens framtid, ska bli spännande att se vad som händer. Har följt alla händelser sedan starten för två veckor sedan. Redigerat 10 februari 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Har ni såntdär jobbigt teknologsystem där ni läser typ tre kurser samtidigt eller har ni såntdär bra system så ni har en kurs i taget? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Värst vad du har business för dig då. Du anar inte. Heavy shit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Åter från jobbet. De permitterar mig inte vad jag än gör. Deppigt! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Har ni såntdär jobbigt teknologsystem där ni läser typ tre kurser samtidigt eller har ni såntdär bra system så ni har en kurs i taget? Antar att du pratar med Memphis, men svarar ändå för det statistiska underlagets skull. Vi läser just nu två kurser samtidigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Du anar inte. Heavy shit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 En eller ett? En äppleskrutt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 En eller ett? en Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Nästan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Antar att du pratar med Memphis, men svarar ändå för det statistiska underlagets skull. Vi läser just nu två kurser samtidigt. Var riktat till dig men en miljard ninjor kom i vägen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Har ni såntdär jobbigt teknologsystem där ni läser typ tre kurser samtidigt eller har ni såntdär bra system så ni har en kurs i taget? Jag håller med dig min vän. En kurs i taget är bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 (redigerat) En? Ni är konstiga. Ändå rätt skönt att ha mycket att göra. Även om det gör att man måste prioritera ner självförvållade projekt och jobba med skolan när man inte egentligen har lust, men aja. "En" syftar alltså på äppelskruttet. Redigerat 10 februari 2011 av Dingbats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Nästan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 (redigerat) Var riktat till dig men en miljard ninjor kom i vägen. Men då svarar istället jag för statistiska underlagets skull. 😄 Läser för det mesta två i taget, har läst tre som mest. edit, men hade varit skönast med en. Redigerat 10 februari 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Tror faktiskt inte jag skulle våga sköta knarkaffärer via Flashback-PM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 En? Ni är konstiga. Ändå rätt skönt att ha mycket att göra. Även om det gör att man måste prioritera ner självförvållade projekt och jobba med skolan när man inte egentligen har lust, men aja. Håller nog ändå med. Läser två nu men 150% och nu för första gången på ett år behöver jag plugga hela dagarna. Inte hela som i 8-23 då utan normala tider. Ganska skönt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Det är ju så det går till på dödsknarkarpedofilnazistforat Flashback 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Tror faktiskt inte jag skulle våga sköta knarkaffärer via Flashback-PM. Men om jag postar bild på heavy stuff (googlade amfetamin) och så säger du nästan så är ju det enda logiska marijuana........................................ Om det inte är smuggelsprit men det känns ju udda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Håller nog ändå med. Läser två nu men 150% och nu för första gången på ett år behöver jag plugga hela dagarna. Inte hela som i 8-23 då utan normala tider. Ganska skönt. Riktigt där är jag inte, det låter jobbigt. Om jag pluggade effektivt skulle jag bara behöva ägna kanske tre timmar om dan åt det som det ser ut just nu. Men så effektiv är man ju inte. Samtidigt har jag en sex åtta andra grejer som jag vill hinna jobba med men som kommer i kläm. Längesen jag lyssnade på Bossanova senast. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Var riktat till dig men en miljard ninjor kom i vägen. eller persikor. Den som kan gissa bandet får vara president en dag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Jag läser en intressant bok just nu. E=mc2 - Historien om världens mest kända ekvation - David Bodanis 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts