laxlaxlax Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Nej 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Jag är på för irl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Tjena Slej.. Lirar du nåt på bandaren? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Naaa...har inte orkat. Hade mina planer men har knappt fått nåt inspelat på länge. Suck...men jag ska piska igång mig själv snart. Tänkte blanda analogt med datorn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Jaha ni janejar ni Janej Martinsson? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Kanske anammar förslaget du gav till Neosus och bara kör. Och utan omtagningar på portan. Japp så får det bli Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Janej Martinsson? 😕 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Naaa...har inte orkat. Hade mina planer men har knappt fått nåt inspelat på länge. Suck...men jag ska piska igång mig själv snart. Tänkte blanda analogt med datorn. Ah. Själv har jag insett att min grej är att bara använda datorn. Det är ju så jäkla gött att kunna lägga så många spår man vill. Instrumenten däremot får gärna vara analoga. Men tack för lånet iallafall. Det var fantastiskt snällt av dig att låna ut den, även fast jag inte kom att använda den sen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Jag är på för irl! Jag med! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Jag är på IRL om det blir obscena mängder alkohol och att den är i Stockholm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 jaaaa... Bara man inte behöver åka för långt så resan blir relativt dyr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Ska man dricka obscena mängder alkohol (vilket man såklart vill) så vill man ju helst inte vara på nån pub eller klubb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Vi ska börja sända radio. 20-21 på fredagar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Hihi tack lax du fick mig att rigga portan nu. Ska testa spela in nåt! Sthlm känns som ett hyfsat avstånd. Götet om ni ska köra i sommar. För ingen orkar väl pallra sig uppåt landet 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Givetvis hyrd lokal. Med lite spännande aktiviteter under kvällen. T.ex skulle ju Grahn kunna dansa burlesque i ett tvåmeters absintheglas! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Hihi tack lax du fick mig att rigga portan nu. Ska testa spela in nåt! Sthlm känns som ett hyfsat avstånd. Götet om ni ska köra i sommar. För ingen orkar väl pallra sig uppåt landet 😕 Gött! Låt peppen komma till dig! Den vill det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 äre på sommaren är jag förhoppningsvis inte med! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 laxlaxlax: dude, jag läste på tok för snabbt och missuppfattade dig från början till slut. Ånyo: my bad 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 äre på sommaren är jag förhoppningsvis inte med! 😛 Är du i Colombia och drar linor då eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 han ska "jobba" i "norge" så han kan "plugga" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Skala banan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 För övrigt: riks-IRL är jag dunderpå...öh..på 😆 Frågan är bara om det överhuvudtaget är möjligt? Sthlm kan ju funka men rent geografiskt är det inte enklare att förlägga i typ... Jönköping? Jag menar; obscena mängder alkohol kan ju intas vart som helst. Fråga till veteranerna: hur många IRL-träffar har anordnats och hur har uppslutningen varit? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Skala banan? Kaka balan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 För övrigt: riks-IRL är jag dunderpå...öh..på 😆 Frågan är bara om det överhuvudtaget är möjligt? Sthlm kan ju funka men rent geografiskt är det inte enklare att förlägga i typ... Jönköping? Jag menar; obscena mängder alkohol kan ju intas vart som helst. Fråga till veteranerna: hur många IRL-träffar har anordnats och hur har uppslutningen varit? Eller i västervik? Då har iallafall jag tak över huvet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Eller i västervik? Då har iallafall jag tak över huvet. Så länge du inte försöker våldföra dig på min avatar så är jag lugnare än en val på neråttjack. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Vad ska man äta, fiskgratäng eller pizza? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Fiskgratäng och alkohol är ingen bra kombination. Så lite som möjligt så man kan bli maximalt full. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Hemmgjord eller Findusgjord fiskgratäng? I annat fall tycker jag hämtpizza. Go man, go! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Så länge du inte försöker våldföra dig på min avatar så är jag lugnare än en val på neråttjack. Generöst. Hade tänkt hos syrrans äldste grabbs flickvän med bihang annars. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Hemmgjord eller Findusgjord fiskgratäng? I annat fall tycker jag hämtpizza. Go man, go! Det blir findus i vilket fall. Är inget väder för att hämta nåt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts