CHAE Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 All bra konst leder till polisanmälan. Jaså jahaa.. Det är därför som du inte har en enda prick. Good for you, thou. Sorry Dingis. Jag var bara tvungen. BFF? 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Återigen lite biologi; a) matförgiftning kan även orsakas av virus. 😎 det finns ingen anledning för mig att kaoza loss på debatt's vener 8även om det låter lockande ☺️ ). Däremot kanske någon på lab kan inspektera hans...erhm...avföring. Fast då får han lämna faecesprov. Poopa först, sedan analysera. Ett faecesprov från mig skulle visa vitrandiga korvar. Vad är det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Konstnären... "Jag skrapade bort möglet" var bara ironi som tur var. Skulle aldrig komma på tanken att äta mögligt bröd t.ex. som en del av mina närmaste gjort med invändningen "lite skit rensar magen". 😛 Detta med mögel var intressant, visste inte att det var cancerogent. Kan man säga detsamma om svartmögel som kan hamna på skärbrädor av trä eller som nu uppe i mitt innertak hemma i köket? Cancerogent för luftvägarna då eftersom jag ju inte äter det direkt?? 🙁 Umm, sporerna sprider sig ju även via luften ("Good God Damn, they're gone airborne!"?) så "ja". Sedan ska du ju iofs exponeras under en längre tid för sporerna. En eftermiddag i ditt kök är inte tillräckligt lång tid och bär inte med sig tillräckligt många sporer för att få fatal följder. Disclaimer, jag har aldrig räknat ut exakt hur många sporer det behövs och under hur lång tid men jag tror att det säkert finns någon som gjort det. För övrigt; "bröd med skägg" är aldrig bra. Vare sig för magen eller luktsinnet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 (redigerat) Ett faecesprov från mig skulle visa vitrandiga korvar. Vad är det? Överkonsumtion av polkagrisar? (Bor måhända herr debatt i Gränna-trakten? I så fall rekommenderar jag dig att omedelbart att flytta därifrån.) Redigerat 10 februari 2011 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Nej, men spaghetti o ris som inte smälts? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Nej, men spaghetti o ris som inte smälts? Lurig kombo... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Nej Jo Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 1885? Ja Jaså Aa Jaha Ja Ja Just det Nej Ja-a Jaha Hehe Aa Ja Ja-a Jaaa Jadå Nä Näe Ja Jaha Ja Jaså 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Seriöst!!!! Jag lackar fan ur på snön alltså! Jag kände ta mig fan som Barnen från Frostmofjället när knallade hem från jobbet. JEVVLA, JEVVLA! Det var ju nästan vår här i söndags och nu det HÄR! AAAAARGH!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 1885? [...] Jaså 😲 😕 ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Jaha ni janejar ni Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Jaså Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Jaha ni janejar ni Va? Hej förresten! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 den ene säger ja å den andre nej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Hej förresten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Nej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 så att e Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Nej Nähä 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Nähä 🙁 Jo'rå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 den ene säger ja å den andre nej Stid Vig Dag Vag Kväll Smäll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Livet är för kort för det här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Livet är för kort för det här. Insiktsfull som alltid! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Återigen lite biologi; 1) matförgiftning kan även orsakas av virus. Ah.. Men räknas inte det bara som vanlig smitta? Eller hur menar du? Jag tänkte på matförgiftning som i bakterietoxiner. Hur menar du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Ah.. Men räknas inte det bara som vanlig smitta? Eller hur menar du? Jag tänkte på matförgiftning som i bakterietoxiner. Hur menar du? Oj, my bad. Jag talade om matförgiftning rent generellt. "Jo" det räknas som smitta. Men "smitta" som "smitta" tänkte jag och det är en lose/lose i vilket fall som helst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Oj, my bad. Jag talade om matförgiftning rent generellt. "Jo" det räknas som smitta. Men "smitta" som "smitta" tänkte jag och det är en lose/lose i vilket fall som helst. Ah.. men det stämmer ju inte - det är ju inte bakterierna man blir sjuk av i matförgiftning utan toxinerna som bildas av bakteriernas ämnesomsättning? Har inte så bra koll på vad som orsakar symptom i bakteriesjukdomar annars, så du får gärna upplysa mig om du känner att du har tid! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Jo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Första basseluskduellen här. Bäcken i gryningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Jo Fan boys ni måste lösa den här konflikten på nåt bättre sätt.. Kan ni inte köra en sten/sax/påse om vem som har rätt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Fan boys ni måste lösa den här konflikten på nåt bättre sätt.. Kan ni inte köra en sten/sax/påse om vem som har rätt? Nej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 10 februari 2011 Dela Postat 10 februari 2011 Snart har forumet funnits i tio år! herregosh Då måste vi ju ha en mega-mega-irl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts