Dingbats Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Två av fem män föredrar slidkrans framför bullfitta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 finns på teknikmagasinet Såg det nu. 😄 Tänkte ändå liksom att den i stort sätt försvann ur det svenska hemmet, man ser den i princip aldrig längre, även fast den går att köpa. Blev lite sugen på en sån nu. 😄 Men det var väl en "fluga", som det så lustigt heter. Har på tal om det ett roligt "Fluga i soppan skämt". "-Kyparen! Jag har fan en surfingbräda i soppan!? -Ja, det är årets fluga." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Har gymmat. Gött var det. Ben och rygg. Nu ska jag ge The Big bang theory en andra chans, tyckte inte det var så värst roligt som alla säger? 😳 Har lite svårt för pålagda skratt. Värst är ju 2/5 men, som är sjukt överskattad serie f.ö. Finns undantag och det är ju That 70s show. Det är väl bara jag som säjer det? Alla andra tycker att det är världens sämsta serie. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Uppdrag Granskning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Vetenskapens värld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 "-Kyparen! Jag har fan en surfingbräda i soppan!? -Ja, det är årets fluga." HAH 😆 😏 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 ...ojojoj vilken stor soppskål man måste ha för att rymma en surfingbräda 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Det är väl bara jag som säjer det? Alla andra tycker att det är världens sämsta serie. Nä, men det är bara du som stavar "säger" med "säjer". 😐 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Glass medelst honung, kan bli gott kan bli äckligt. gonatties Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Nä, men det är bara du som stavar "säger" med "säjer". 😐 😛 Alla här säjer att det är världens sämsta serie, iallafall dingbats och debatt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Alla här säjer att det är världens sämsta serie, iallafall dingbats och debatt. Okej, har inte sett att de säjer det. Men jag känner iaf andra som säjer det och de trodde att jag som ingenjörsstuderande, därför skulle finna den tilltalande och rolig, men njaaaaa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Jag tycker tbbt är tråkigt och ruskigt dåligt men kollar ändå. Mest på ren rutin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Jag säger ingenting så har jag ingenting sagt 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Tycker TBBT är helt ok! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Partysvenske Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 måste piiiiiiiiiiiiiiiiiiiinka! 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 feeeeeeeeeeeerdii skriver ni grejer om ni pinkar i snö eller borrar ni hål 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 ...kände mig som 4 år där ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Jag skrev en hel roman en gång... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 vad skrev du 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Pissarens väg från baren Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 ...del 2 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Pissarens väg från baren http://www.youtube.com/watch?v=Qn2S7fq_p1E Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Nja, karaktärerna är dåliga; leonard är ful, wollowitz är jättelame med tråkiga sexskämt hela tiden, hans mamma är lite uttjatad, penny är efterbliven, skämten är dåliga men "publiken" (i den mån dom inte använder laughtrack) skrattar ändå för att det nog är kul så då måste man ju skratta hehe, finns ingen storyline och sen framförallt är allt uttjatat. Sheldon har varit speciell sen starten, been there done that. Så nja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Nja, karaktärerna är dåliga; leonard är ful, wollowitz är jättelame med tråkiga sexskämt hela tiden, hans mamma är lite uttjatad, penny är efterbliven, skämten är dåliga men "publiken" (i den mån dom inte använder laughtrack) skrattar ändå för att det nog är kul så då måste man ju skratta hehe, finns ingen storyline och sen framförallt är allt uttjatat. Sheldon har varit speciell sen starten, been there done that. Så nja. xD Du borde bli filmrecensent. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts