Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1

Neosus

Recommended Posts

Annons

finns på teknikmagasinet

Såg det nu. 😄 Tänkte ändå liksom att den i stort sätt försvann ur det svenska hemmet, man ser den i princip aldrig längre, även fast den går att köpa. Blev lite sugen på en sån nu. 😄

Men det var väl en "fluga", som det så lustigt heter. Har på tal om det ett roligt "Fluga i soppan skämt".

"-Kyparen! Jag har fan en surfingbräda i soppan!?

-Ja, det är årets fluga."

Dela på andra sajter

Har gymmat. Gött var det. Ben och rygg.

Nu ska jag ge The Big bang theory en andra chans, tyckte inte det var så värst roligt som alla säger? 😳

Har lite svårt för pålagda skratt. Värst är ju 2/5 men, som är sjukt överskattad serie f.ö. Finns undantag och det är ju That 70s show.

Det är väl bara jag som säjer det? Alla andra tycker att det är världens sämsta serie.

Dela på andra sajter

Alla här säjer att det är världens sämsta serie, iallafall dingbats och debatt.

Okej, har inte sett att de säjer det. Men jag känner iaf andra som säjer det och de trodde att jag som ingenjörsstuderande, därför skulle finna den tilltalande och rolig, men njaaaaa.

Dela på andra sajter

Nja, karaktärerna är dåliga; leonard är ful, wollowitz är jättelame med tråkiga sexskämt hela tiden, hans mamma är lite uttjatad, penny är efterbliven, skämten är dåliga men "publiken" (i den mån dom inte använder laughtrack) skrattar ändå för att det nog är kul så då måste man ju skratta hehe, finns ingen storyline och sen framförallt är allt uttjatat. Sheldon har varit speciell sen starten, been there done that. Så nja.

Dela på andra sajter

Nja, karaktärerna är dåliga; leonard är ful, wollowitz är jättelame med tråkiga sexskämt hela tiden, hans mamma är lite uttjatad, penny är efterbliven, skämten är dåliga men "publiken" (i den mån dom inte använder laughtrack) skrattar ändå för att det nog är kul så då måste man ju skratta hehe, finns ingen storyline och sen framförallt är allt uttjatat. Sheldon har varit speciell sen starten, been there done that. Så nja.

xD

Du borde bli filmrecensent. 😄

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.