Fidden Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Batterist Åååh, kan ingen posta det där trumklippet där det sitter nån nisse i publiken som lufttrummar helt fantastiskt? Jag hittar det inte 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Den har jag missat! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Hm, lite segt att köra på iphone, får nog köpa iPad, eller köpa förstoringsglas. Ett Jädrans bläddrande blir det om man skall kunna läsa. Börjar bli FÖR gammal Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Åååh, kan ingen posta det där trumklippet där det sitter nån nisse i publiken som lufttrummar helt fantastiskt? Jag hittar det inte 😄 😄 http://www.youtube.com/watch?v=zoX6eAXmqVM&feature=related Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 JAAAA xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Tackar memphis, nu fick jag garva lite idag också 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 ah mäh åh 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Jag skulle ju steka mat 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Vad gör din fru Lovisa? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 De steker mat utav tusan på 4an. Gott verkare 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Tackar memphis, nu fick jag garva lite idag också 😄 Så lite så! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 😄 http://www.youtube.com/watch?v=zoX6eAXmqVM&feature=related Brukar inte gilla sånt här, men han är för jävla bra. Den riktige trummisen alltså. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Endast tomten är naken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Vad gör din fru Lovisa? Nej hon heter Inga... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Nej hon heter Inga... 😱 Fel svar, rätt svar skulle vara "Steker glass". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Jahaja 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Jag tränar aldrig och ikväll ska jag äta lite glass. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Själv äter jag aldrig mindre än en liter glass i taget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Rätta takter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 destroyar en beautiful dream Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 dehär blir klockers. fyfan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 säg vare blir då 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 klockers sajaju Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 ok...såg statusen nu 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 inte mere & göra Gör en mashup på Socker-Conny och Gösta Berlings saga. En riktig kulturbomb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Har gymmat. Gött var det. Ben och rygg. Nu ska jag ge The Big bang theory en andra chans, tyckte inte det var så värst roligt som alla säger? 😳 Har lite svårt för pålagda skratt. Värst är ju 2/5 men, som är sjukt överskattad serie f.ö. Finns undantag och det är ju That 70s show. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 två av fem män Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Varför försvann den populära lavalampan egentligen? Dom e riktigt snygga ändå ju. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 finns på teknikmagasinet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts