Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Beställde nyss fet väska! 😄 Snygg! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Tack Grahn! 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jetblack Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Du kanske skulle uppgradera ditt sonar. Nu finns där ett inbyggt elpiano som spelar av sej självt. Kan det spela polka...? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Det är lite synd. Man vill ha in mer liv i't. Men det är en bra början of course. Hur går texten? Fast det är definitivt mer liv i neosus snutt än i Blancmange, som kan va det hårdkvantiserade 80talets allra stelaste band. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Till låten? Näe.. en riktig komp gitarr isåfall och bongokongos eller nått. 😊 Till folkmusiken? Jåh.. 😑 Jag vet åtminstonne ett par bra låtar som har dragspel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Tv2 har bytt ut ett program om aristoteles som jag ville se mot ett med lena nyman. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Sundsvall skulle skicka iväg en remiss till Umeå men det måste dom ha missat.. tänkte ringa och stöta på dom men har inte blivit. Ska man behöva göra det? 😠 😠 :angry: 😠 :angry: 😠 Ring och hota dom med debatt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Kan det spela polka...? 😕 Vet inte vad det kan spela än, men det finns självspelande bas, stråkar och trummor oxå. Ett helt kompband alltså. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Ska steka på lite mat nu snart sen nångång ganska direkt nu. Strax. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Ring och hota dom med debatt. Bra idé! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 hej kaj 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Fy fan. http://www.klart.se/väder-åtvidaberg.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Jag kommer få knulla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Usch då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Usch då Menar du väderläget eller dingbats förhoppningar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Menar du väderläget eller dingbats förhoppningar? Han kanske är effektiv och sammanfattar svaren på båda inläggen i samma tvåordsmening. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Jag vet inte ens själv. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Det är väl bra att få knulla? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Jo 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 E.M.D har en Schecter Tempest hängandes på väggen btw... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 coolt, honom har jag som vän på facebook. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Jag har alla tre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 jag har alla indianerna i besticklådan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Jag har rospiggarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 speedwaylaget? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Jag har alla i hela världen på min facebook Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Batterist Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 speedwaylaget? ja jag älskar speedway Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts