debatt Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Det där är i stort sett bara Dimension Pro som jag använder, Sadam! Det är lite synd. Man vill ha in mer liv i't. Men det är en bra början of course. Hur går texten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Det är lite synd. Man vill ha in mer liv i't. Men det är en bra början of course. Hur går texten? Mmm.. förstår hur du menar tror jag. Näe har ingen text. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Dragspel? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 ...glömde nästan bort att skriva en komihåg lapp. 😱🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Näe, har ingen text. 😑 ... inte ännu nej... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Dragspel? Till låten? Näe.. en riktig komp gitarr isåfall och bongokongos eller nått. 😊 Till folkmusiken? Jåh.. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 ... inte ännu nej... ...men det kan komma... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Jomenvisst... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 shoo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Hörde idag att en i min klass hade gått in till internationella kansliet på universitet för några veckor sedan för att kolla hur det gick med hennes utbytesansökan. Dom hade tydligen sagt typ att ja vi vet inte än men vi kan ta en intervju nu om du vill och efter intervjun blev hon erbjuden sitt förstaval direkt på plats. Veckan efter hade dom hört av sig och frågade om hon ville ge sin plats till någon med starkare ansökan som _egentligen_ skulle ha platsen men det ville hon ju såklart inte. Känns jävligt tungt att inte ha fått någon plats redan från början, men när man vet att dom inte ens gör jobbet ordentligt och sakligt blir det fan ännu värre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Hörde idag att en i min klass hade gått in till internationella kansliet på universitet för några veckor sedan för att kolla hur det gick med hennes utbytesansökan. Dom hade tydligen sagt typ att ja vi vet inte än men vi kan ta en intervju nu om du vill och efter intervjun blev hon erbjuden sitt förstaval direkt på plats. Veckan efter hade dom hört av sig och frågade om hon ville ge sin plats till någon med starkare ansökan som _egentligen_ skulle ha platsen men det ville hon ju såklart inte. Känns jävligt tungt att inte ha fått någon plats redan från början, men när man vet att dom inte ens gör jobbet ordentligt och sakligt blir det fan ännu värre. Men fan va irriterande! 😠🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Jag var på vårdcentralen innan! Fick en tid om en månad! xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 (redigerat) Hörde idag att en i min klass hade gått in till internationella kansliet på universitet för några veckor sedan för att kolla hur det gick med hennes utbytesansökan. Dom hade tydligen sagt typ att ja vi vet inte än men vi kan ta en intervju nu om du vill och efter intervjun blev hon erbjuden sitt förstaval direkt på plats. Veckan efter hade dom hört av sig och frågade om hon ville ge sin plats till någon med starkare ansökan som _egentligen_ skulle ha platsen men det ville hon ju såklart inte. Känns jävligt tungt att inte ha fått någon plats redan från början, men när man vet att dom inte ens gör jobbet ordentligt och sakligt blir det fan ännu värre. 🙁 edit, columbiansk ninja. Redigerat 9 februari 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 🙁 edit, columbiansk ninja. AH MEN TJENA! xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Kul att du inte kan skilja på ett helt land och massa skit i usa! xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 (redigerat) Tja Pazo! 😄 Ja, vårdcentralen suger, jag fick vänta nästan två månader på tid när jag hade problem me foten. Vad skaru kolla då? Redigerat 9 februari 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Kul att du inte kan skilja på ett helt land och massa skit i usa! xD xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Tja Pazo! 😄 Ja, vårdcentralen sugen, jag fick vänta nästan två månader på tid. Vad skaru kolla då? Ska kolla mitt jälla nylle! Sjukt torr hud så det liksom blir små sår och stuff! Sen ska jag nog få göra ett "nosejob" 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Det där är i stort sett bara Dimension Pro som jag använder, Sadam! Det är väl det jag inte har installerat än. Det låter bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Tja Pazo! 😄 Ja, vårdcentralen suger, jag fick vänta nästan två månader på tid när jag hade problem me foten. Vad skaru kolla då? Jag har väntat i snart ett år... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Ska kolla mitt jälla nylle! Sjukt torr hud så det liksom blir små sår och stuff! Sen ska jag nog få göra ett "nosejob" 😄 Asså okej, låter jobbigt. =/ Nosejob. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Det är väl det jag inte har installerat än. Det låter bra. Finns många ljud där i.. Den måste du installera. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Jag har väntat i snart ett år... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Asså okej, låter jobbigt. =/ Nosejob. xD xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Finns många ljud där i.. Den måste du installera. 😉 ...bl.a. Rhodes och hammond. Rätt så bra faktiskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Beställde nyss fet väska! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 😕 Sundsvall skulle skicka iväg en remiss till Umeå men det måste dom ha missat.. tänkte ringa och stöta på dom men har inte blivit. Ska man behöva göra det? 😠 😠 :angry: 😠 :angry: 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Dåligt av dom 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts