Micke H Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 ....eeeeh....alla. 😱 Även min teori rörande anti-gravitationen som uppstår om man sätter en rostad macka med smör på på en katt och släpper ner den utanför ett fönster? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Även min teori rörande anti-gravitationen som uppstår om man sätter en rostad macka med smör på på en katt och släpper ner den utanför ett fönster? ja 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Nä ja e int bitter! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Läget Memphan? Har inte SMS:at dig på ett tag. xD Jofan! Helt okej här, tackar som frågar. 😄 Var nyss på en stor företagsmässa där alla studenter kunde träffa folk från arbetslivet. Intressant som attan! Nu sitter jag är och försöker komma igång att plugga. xD "Jag ska bara..." Läget me programmeraren, hårdrockaren och kärleksidkaren då? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Träffade på "Virvelvinden" från forumet där på mässan. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Jofan! Helt okej här, tackar som frågar. 😄 Var nyss på en stor företagsmässa där alla studenter kunde träffa folk från arbetslivet. Intressant som attan! Nu sitter jag är och försöker komma igång att plugga. xD "Jag ska bara..." Läget me programmeraren, hårdrockaren och kärleksidkaren då? 😄 Jävla lista det där. 😄 Har vart sjukt stressigt på jobbet ett par dagar nu. Har inte riktigt fått jobba med mina projekt, utan bara fått gå tillbaka till gammal skit hela tiden. Så nu sitter jag här helt motivationslös och försöker få tiden att gå. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Ett nytt el-piano skulle man kanske haft? En ny akustisk gitarr? 3 miljoner på banken? 😕 Du kanske skulle uppgradera ditt sonar. Nu finns där ett inbyggt elpiano som spelar av sej självt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Jävla lista det där. 😄 😄 Har vart sjukt stressigt på jobbet ett par dagar nu. Har inte riktigt fått jobba med mina projekt, utan bara fått gå tillbaka till gammal skit hela tiden. Så nu sitter jag här helt motivationslös och försöker få tiden att gå. 😄 Asså okej. :/ Kämpa på! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Äsch, fuck it. Jag kämpar på imorgon. 😛 Snart ska jag gå och käka och sen repa! :metal Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Någon här som gillar Ray Lamontagne? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Fokus på fokus: Svenskt fokus i fokus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Du kanske skulle uppgradera ditt sonar. Nu finns där ett inbyggt elpiano som spelar av sej självt. Det låter smidigt! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Trött! Men nu börjar mitt möte, fan vad tiden gick när man läste här.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Har du gig och sånt Neosus? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Här är en ny snutt som jag filat på idag! Värt att spinna vidare på´t? Your browser does not support the HTML5 audio tag 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Har du gig och sånt Neosus? Spelar lite folkmusik med några stycken men bara ett litet gig framöver än sålänge. Hoppas på mer sedan. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Här är en ny snutt som jag filat på idag! Värt att spinna vidare på´t? Your browser does not support the HTML5 audio tag 😕 Lyssnar du MYCKET på Blancmange eller? 😉 Min egentliga ENDA favoritgrupp från det decenniet. Här är deras bästa låt förresten, som jag spelat "to pieces". Lyssna bl.a. på bakgrundssången... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Tjusig snutt Neosus! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Har aldrig hör Blancmange förr! 😛😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah.... eftersom jag kom atttänka på Blancmange sådär helt plötsligt så måste det har varit bra. Som om de hade gjort en sprillans ny låt. Här e en annan grym av dem: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Ang svackor så rekommenderar dr slej vila, sex och inspirationsvatten 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Tjusig snutt Neosus! Tack! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Ang svackor så rekommenderar dr slej vila, sex och inspirationsvatten 😉 bra tips! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah.... eftersom jag kom atttänka på Blancmange sådär helt plötsligt så måste det har varit bra. Som om de hade gjort en sprillans ny låt. Här e en annan grym av dem: Grymt! 😄🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 De släpper nytt nästa månad efter att ha tragglat med en massa demos ett tag, skrev han. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Här är en ny snutt som jag filat på idag! Värt att spinna vidare på´t? Your browser does not support the HTML5 audio tag 😕 Det där är i stort sett bara Dimension Pro som jag använder, Sadam! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 De släpper nytt nästa månad efter att ha tragglat med en massa demos ett tag, skrev han. Det där ska jag följa upp.. Påminn mig, Debatt, om jag glömmer.. om inte du glömmer förstås... så att vi glömmer allihop.... Ska skriva en komihåg lapp. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts