Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Läget Memphan? Har inte SMS:at dig på ett tag. xD

Jofan! Helt okej här, tackar som frågar. 😄 Var nyss på en stor företagsmässa där alla studenter kunde träffa folk från arbetslivet. Intressant som attan!

Nu sitter jag är och försöker komma igång att plugga. xD "Jag ska bara..."

Läget me programmeraren, hårdrockaren och kärleksidkaren då? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jofan! Helt okej här, tackar som frågar. 😄 Var nyss på en stor företagsmässa där alla studenter kunde träffa folk från arbetslivet. Intressant som attan!

Nu sitter jag är och försöker komma igång att plugga. xD "Jag ska bara..."

Läget me programmeraren, hårdrockaren och kärleksidkaren då? 😄

Jävla lista det där. 😄

Har vart sjukt stressigt på jobbet ett par dagar nu. Har inte riktigt fått jobba med mina projekt, utan bara fått gå tillbaka till gammal skit hela tiden. Så nu sitter jag här helt motivationslös och försöker få tiden att gå. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jävla lista det där. 😄

😄

Har vart sjukt stressigt på jobbet ett par dagar nu. Har inte riktigt fått jobba med mina projekt, utan bara fått gå tillbaka till gammal skit hela tiden. Så nu sitter jag här helt motivationslös och försöker få tiden att gå. 😄

Asså okej. :/

Kämpa på!

Link to comment
Dela på andra sajter

yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah.... eftersom jag kom atttänka på Blancmange sådär helt plötsligt så måste det har varit bra.

Som om de hade gjort en sprillans ny låt.

Här e en annan grym av dem:

Grymt! 😄🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

De släpper nytt nästa månad efter att ha tragglat med en massa demos ett tag, skrev han.

Det där ska jag följa upp.. Påminn mig, Debatt, om jag glömmer.. om inte du glömmer förstås... så att vi glömmer allihop....

Ska skriva en komihåg lapp. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...