Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Eller vadå "nu för tiden"? Har varit skittråkigt skitlänge nu.. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 🙁 Trist. Kanske helt enkelt skita i musiken i ett par veckor/månader och se om det blir roligare sedan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jetblack Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Synd att inte Google funkar längre, eller funkade kanske man ska skriva... När de har den där bakgrundsbilden med vatten som rör sig så fryser ju hela datorn. 100 gånger värre än om jag skulle försöka mig på 120 samtidiga audiospår, 38 effekter och 711 vst instrument... Min förra dator klarade typ 1,20 audiospår, 3,8 effekter och 0,71 VST-instrument. Den var lite dålig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 VILKET orange kuvert?? Om hur mycket/lite man får i pension. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Eller vadå "nu för tiden"? Har varit skittråkigt skitlänge nu.. 😑 Ge bort alla dina musikprylar till nån som uppskattar dom tex mej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 (redigerat) 🙁 Trist. Kanske helt enkelt skita i musiken i ett par veckor/månader och se om det blir roligare sedan? Jo ja vet. Jag har tagit massor av pauser men inte fasiken funkar det... 🤪 Nya fräscha grejer och en annan "lokal" behöver jag. Fast sedan efter ett tag så är jag lika less igen.. 😱 Ca 3 miljoner låtsnuttar har jag. 😕 Redigerat 9 februari 2011 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Ge bort alla dina musikprylar till nån som uppskattar dom tex mej. Jag har inga prylar. Bara en midikeyboard, en gammal yamaha sy77 och en yamaha mm6 och en el-gitarr och en vox tonelab och ett par skithögtalare och en ibanez tubescreamer och en massa kablar och en massa annat skräp. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Funderar på att köpa Beatmaker2 till min iPhone. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 (redigerat) Jag har inga prylar. Bara en midikeyboard, en gammal yamaha sy77 och en yamaha mm6 och en el-gitarr och en vox tonelab och ett par skithögtalare och en ibanez tubescreamer och en massa kablar och en massa annat skräp. 😱 Humm.. hur ska vi lösa detta.. Brukar tycka det mesta löser sig när man släpper på prestigen. Ibland får jag boota om mig själv och göra nåt riktigt avsiktligt dunderkasst och fokusera hundra procent på att ha kul och göra färdigt. Vad tror du om det? Eller byt genre & skaffa låtsasnick på forumet och lägg upp låtar under det namnet. Redigerat 9 februari 2011 av laxlaxlax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Jag har inga prylar. Bara en midikeyboard, en gammal yamaha sy77 och en yamaha mm6 och en el-gitarr och en vox tonelab och ett par skithögtalare och en ibanez tubescreamer och en massa kablar och en massa annat skräp. 😱 Det vill inte Sadam ha. Ge mig istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Humm.. hur ska vi lösa detta.. Brukar tycka det mesta löser sig när man släpper på prestigen. Ibland får jag boota om mig själv och göra nåt riktigt avsiktligt dunderkasst och fokusera hundra procent på att ha kul och göra färdigt. Vad tror du om det? Eller byt genre & skaffa låtsasnick på forumet och lägg upp låtar under det namnet. Det tokiga är ju att jag gör ju olika genrer (Stavning?) heeela tiden.. 🤪 Funderar på att skaffa nya koola högtalare och typ nya mjuksyntar. Det kommer att ge mig en liten boost iallafall. 😕 Jag tror jag kör på det.. 😱😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Det vill inte Sadam ha. Ge mig istället. Nä du blir bara deppig av grejerna.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Ett nytt el-piano skulle man kanske haft? En ny akustisk gitarr? 3 miljoner på banken? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Tror snarare ett musiksammarbete med någon skullle ge dig lite skjuts kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Nu kollar nog Mamphis VM på TV. 😉 Hähä! Dröm! 😄 För jävla tråkigt me sport alltså. Bara X-games isåfall, det e fett! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Tror snarare ett musiksammarbete med någon skullle ge dig lite skjuts kanske? Jo men det skulle vara med nån som har en grym musikalitet (som mig eller bättre...) för att jag skulle få den kick jag behöver. Hur hittar man en sån utan att behöva söka igenom alla "musiker" som finns? 🤪 Nä man kanske skulle släppa det där med prestige som sagt.. GHUHUHUHU *fniss* 😊 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Jo men det skulle vara med nån som har en grym musikalitet (som mig eller bättre...) för att jag skulle få den kick jag behöver. Hur hittar man en sån utan att behöva söka igenom alla "musiker" som finns? 🤪 Nä man kanske skulle släppa det där med prestige som sagt.. GHUHUHUHU *fniss* 😊 😱 Typ genom att anonnsera efter musiker och lägga upp ljudklipp kanske? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Nä du blir bara deppig av grejerna.. Nä, jag blir deppig av att du inte vill ge mig grejorna... 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Typ genom att anonnsera efter musiker och lägga upp ljudklipp kanske? 😱 😳 ...och alla som svara anser sig som musiker så fort dom har gjort sin första låt med hjälp av en massa loopar. Nä huvva! 😛 Mvh // Fördomsfull Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Nä, jag blir deppig av att du inte vill ge mig grejorna... 🙁 Men jag blir deppig av att ge dig deppiga grejer så att du blir... .....eeh......glad? 😳 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 😳 ...och alla som svara anser sig som musiker så fort dom har gjort sin första låt med hjälp av en massa loopar. Nä huvva! 😛 Mvh // Fördomsfull Men asså, du får ju skriva att du söker någon som ligger på samma nivå som dig och uppåt. Ber du om ljudklipp från dom så är det ju lätt att avgöra om de är duktiga? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Nej Grahn, ge upp! Det är inte värt det. Skit i allt, lägg ner. Släng instrumenten. Hoppa av jobbet. Drick maaaaaassor av sprit. Huta med näven efter ungdomarna. Eller tänk på att du kan bli lika bra som mig om du har tur, så ska du se att det löser sig. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Läget Memphan? Har inte SMS:at dig på ett tag. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Men asså, du får ju skriva att du söker någon som ligger på samma nivå som dig och uppåt. Ber du om ljudklipp från dom så är det ju lätt att avgöra om de är duktiga? Det skulle man ju iofs kunna göra... 😱 Frågan är bara vars man kan lägga ut den annonsen? Knappast här iallafall? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Nej Grahn, ge upp! Det är inte värt det. Skit i allt, lägg ner. Släng instrumenten. Hoppa av jobbet. Drick maaaaaassor av sprit. Huta med näven efter ungdomarna. Eller tänk på att du kan bli lika bra som mig om du har tur, så ska du se att det löser sig. ☺️ De va fan bra idé! 🥰☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 De va fan bra idé! 🥰☺️ Vilken av dom? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Det skulle man ju iofs kunna göra... 😱 Frågan är bara vars man kan lägga ut den annonsen? Knappast här iallafall? 😛 http://www.vend.se/ kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 Vilken av dom? 😕 ....eeeeh....alla. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 http://www.vend.se/ kanske? Orka! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts