Overkill Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Nu ska det bli nån festival med filmtema. Men ingen kan säga vilken film det gäller. Hur kan man rösta på ett sånt förslag då? 😳🤪😐 🤪 :wacko: 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Synd att inte Google funkar längre, eller funkade kanske man ska skriva... När de har den där bakgrundsbilden med vatten som rör sig så fryser ju hela datorn. 100 gånger värre än om jag skulle försöka mig på 120 samtidiga audiospår, 38 effekter och 711 vst instrument... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Grattis till Bingon debatt! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Vårsol och -15. Snart kommer värmen 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 🤪 :wacko: 🤪 Exakt! 😠 Kan man krångla till det så gör man det tydligen. Nu är det en diskussion om filmförslag som följd av tråden om vilket tema som man skulle rösta på som i sin tur var en följd av diskussionen om förslag på tema. Skulle jag vara med i en festival på riktigt nångång och vinna densamma skulle jag aldrig ha någon röstningstråd överhuvudtaget utan helt diktatoriskt enväldigt bestämma ett tema. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Grattis till Bingon debatt! 😄 Eeh... tack! 89000 inlägg är ju ändå 89000 inlägg, menar jag. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Nu kollar nog Mamphis VM på TV. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 För mycket sprit? Nä, så roligt har vi inte haft. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 RZA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 I Dubai har de både kameler och skidåkning (inomhus). Man kanske skulle rida en kamel i skidbacken och därmed uppfinna en ny form av puckelpist? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Vårsol och -15. Snart kommer värmen 😕 Här i söder ska det bli -15 framöver. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 I Dubai har de både kameler och skidåkning (inomhus). Man kanske skulle rida en kamel i skidbacken och därmed uppfinna en ny form av puckelpist? 😕 😄😆😆😆😄😄😄😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 fläsk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Hur reagerade ni när ni öppnade era oreanga kuvert? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 kaffeh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 I Dubai har de både kameler och skidåkning (inomhus). Man kanske skulle rida en kamel i skidbacken och därmed uppfinna en ny form av puckelpist? 😕 😮 🥰 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 kaffeh Utmärkt idé men det lutar åt lur istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Jag har aldrig förstått mig på puckelpist för övrigt. Varför slätar man bara inte ut det? Borde väl gå snabbare då. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Jag har aldrig förstått mig på puckelpist för övrigt. Varför slätar man bara inte ut det? Borde väl gå snabbare då. 😕 varför slätar man inte ut allting? Blir enklare oxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Hiitade mina glasögon och lagade mitt förstoringsglas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 +1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Hur reagerade ni när ni öppnade era oreanga kuvert? Vilka orangea kuvert? 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Jag har aldrig förstått mig på puckelpist för övrigt. Varför slätar man bara inte ut det? Borde väl gå snabbare då. 😕 Nej, då blir det störtlopp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 +1 +3 här svag vind Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 VILKET orange kuvert?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 x7 här 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 Ok, Grahn. Ähh... då går jag ut med tipset?? [Fattar fortfarande inte vilket kuvert som avses... *muttrar*] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 he da Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2011 näää ...eller ja. Tråkigt att göra musik nu för tiden. Vad göra? 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts