debatt Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Zlatan ser jag inte till. Han var nog petad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Slå i djupled! De är i alla fall först på andrabollarna nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Förut var backen ute och köpte körv när Elm fintade faktiskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Olle Olle Olle Olleee Vi är Champinjoner! Vi är Champinjoneeeerr! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Cyperns ballongpastej gick ut över dölinjen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 (redigerat) ska han slå Durmaz efter Hörna? Hur fan kan man heta Hörna? Nej bollen nådde aldrig dit, inte Durmaz fel. Hörnspark då da. Redigerat 8 februari 2011 av debatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Ohh vad nära reducering till 1-2 där i en tilltrasslad situation framför mål. Men nu var det slut. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 bollfot Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Tunstall 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Popcornfestivalen Gbg. 220 spänn. Inte ett namn jag kände igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Syrrans äldste grabbs flickvän jobbar på sjukhuset i västervik. Ni kanske känner varann. Antagligen inte. Vilken avd. jobbar hon på? Btw, "syrrans äldste grabbs flickvän" 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Jobbar du där? 😳😱😊 Jepp ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Lyssnar på Naima Train. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Kompis, det finns INGENTING som är fräsigt med "lite halvlockigt" hår. 😏 Under hela min uppväxt har jag hatat mitt eget hår mer än krig och det är ju "lite halvlockigt". Det går inte att göra ett skit med halvlockigt hår, det bara krullar sig och är allmänt jobbigt. Låt oss byta hår. Nu! NU! 😆 Vänta! Det trodde jag också - jag har också självlockigt när det torkar utan kamning.. och brudarna asdiggar det! Trodde jag visat mig från en sårbar sida förra gången jag steg ur duschen och det självlockade sig. Men bruden jag var med bara pep förtjust! Think twice man.. det kan vara din sista bro du bränner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Tjockt krulligt hår är värsta tjejmagneten ja... Hur mkt man själv än stör sig på det så funkare "utåt" eller vad man ska säga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Vänta! Det trodde jag också - jag har också självlockigt när det torkar utan kamning.. och brudarna asdiggar det! Trodde jag visat mig från en sårbar sida förra gången jag steg ur duschen och det självlockade sig. Men bruden jag var med bara pep förtjust! Think twice man.. det kan vara din sista bro du bränner. 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Tjockt krulligt hår är värsta tjejmagneten ja... Hur mkt man själv än stör sig på det så funkare "utåt" eller vad man ska säga Schhh, säg ingenting om det till min flickvän, m'kay! The bro code, man. The bro code FFS 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Min son ska heta Gaston. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Min son ska heta Gaston. Som seriefiguren? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Hehe såg en trailer nu, Gullivers resor med Jack Black i huvudrollen. Verkar rolig som attans Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 (redigerat) Schhh, säg ingenting om det till min flickvän, m'kay! The bro code, man. The bro code FFS 😉 Redigerat 8 februari 2011 av laxlaxlax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Back at ya! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Nån som vill komma över på ett parti schack o ett glas palmvin? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 (redigerat) Nån som vill komma över på ett parti schack o ett glas palmvin? Diskuterar vi även herrdofter i största allmänhet så är jag inte svår så! Btw, din signatur "BRUN ORM" har aldrig varit mer bildlig än så 😆 Sorry, lyssnar man på Mula så blir det såhär. Mula Redigerat 8 februari 2011 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 8 februari 2011 Slå i djupled! De är i alla fall först på andrabollarna nu. Ja vabra! Bara dom ger faan i mina ballar... bollar menar jag. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Diskuterar vi även herrdofter i största allmänhet så är jag inte svår så! Kan vi väl göra.. kan öppna upp med en tom ford private blend.. Tobacco/Vanille. Det visste ni inte forumet, men jag är parfymbög. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Nån som vill komma över på ett parti schack o ett glas palmvin? Luffarschack och tequila. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 8 februari 2011 Jepp ☺️ Vabra! 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Luffarschack och tequila. Du med ditt indiekomplex.. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts