Micke H Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Fortsätter nog på Gary Moore-temat idag. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 'Add it to the Super parent Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 uuuuuh... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 iiihh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Undrar om linus har fimpat luvan än? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 limpat huven Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Så har åsanisse haft premiär. Dorsin har skrivit manus. Det lär finnas en mjölscen i filmen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 DEP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Jag drömde jag åkte till Berlin på vinst och förlust helt utan packning. Irrade mest runt och hittade ingenstans att sova. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Ariel Pink kommer till Way Out West. Börjar bliccccccccc en rätt imponerande lineup. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 vem vill laga mat åt mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Tankar hem Akron/Familys nya samt Set 'Em Wild, Set 'Em Free som jag vill minnas var riktigt bra. Hoppas nya är bra med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 jag kan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Fan vad det blåser. Igår sa de att det skulle blåsa förskräckligt här iaf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Har aldrig förstått att nån tycker att hon är snygg. Vassnäst och rödögd är hon. Inte min typ heller. Hur hon kunde få en Oscar för insatsen är obegripligt. Brorsan, som nästan har ordet "action" tatuerat i pannan var helt salig när han berättade om den där filmen. Det bästa han sett kanske, sa han. Den enda film han kunde tänka sig att se fler än än en gång. Men det var ju ett seeegt drama. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Fick blixtlåset i en jacka bytt av damen i en sybehörsaffär. Dom gör sånt. Gick på 280 spänn inkl blixtlås. Oh herregud! Min skräddare tog 120 kr för ett nytt blixtlås i min långa vinterjacka. Han lagade min dunjacka gratis dessutom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Ingen åsikt om Erin Brockovich? Varken filmen eller händelsen i sig? Jag kokar spaghetti. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 En kompis ville gå på Way out west. Men han tänkte inte se några band. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Ingen åsikt om Erin Brockovich? Varken filmen eller händelsen i sig? Jag kokar spaghetti. Helt okej film. Jag såg Merci pour le chocolat igår. Den var väldigt bra. Isabelle Huppert. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Jag kom på att Bellman är den sämsta skit jag nånsin hört. Nu ska det bli en festival med det temat kanske. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Helt okej film. Jag såg Merci pour le chocolat igår. Den var väldigt bra. Isabelle Huppert. Synd bara att jag såg den på tv. Filmen är säkert 1 tim 35 min som de flesta filmer, men med reklam och kort nyhetsavbrott tog den 2 tim 50 min. Tack för chokladen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Coldplay på Where the action is-festivalen nu i Juni. Undrar om The Books kommer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 445 737 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Är du orolig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Nej. Råkade på några pers irl som trodde de visste hur jag mådde. Intressant. ps Jag mår förträffligt f.ö. ds Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 d.ö. r Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts