debatt Postat 7 februari 2011 Postat 7 februari 2011 Brossan hade vatt å håndlat på Feskekörkan. Kom hem nyss.
debatt Postat 7 februari 2011 Postat 7 februari 2011 Jag spräckte mina jeansbrallor på framsidan precis bredvid gylfen. Inte i sömmen, utan mitt på tyget.
SadamJR Postat 7 februari 2011 Postat 7 februari 2011 Jag spräckte mina jeansbrallor på framsidan precis bredvid gylfen. Inte i sömmen, utan mitt på tyget. Pga spriten?
Memphis Postat 7 februari 2011 Postat 7 februari 2011 debatt packade på sig massa flaskor. Inte konstigt att byxorna sprack. 😛
debatt Postat 7 februari 2011 Postat 7 februari 2011 Pga spriten? Nej, jag stretchade vid ett element.
Neosus Postat 7 februari 2011 Trådstartare Postat 7 februari 2011 Nej, jag stretchade vid ett element. Är det sånt ni gör på kräftskivan? 😳
debatt Postat 7 februari 2011 Postat 7 februari 2011 Är det sånt ni gör på kräftskivan? 😳 😆 Nej, en blev upprörd över avgifter till bostadrättsföreningar också. Och så vann jag ett kortspel jag aldrig spelat förr och det var inte populärt kanske eftersom vissa hade övat i åratal.
debatt Postat 7 februari 2011 Postat 7 februari 2011 Jag tycker dock fortfarande det var konstigt att byxorna sprack just där. Hoppas det går att laga snyggt. Men jag är ingen vän av nål och tråd. Det ska till ett fruntimmer till det. Jag ska fråga nån.
Neosus Postat 7 februari 2011 Trådstartare Postat 7 februari 2011 (redigerat) Det låter som en trevlig stund. 😄 ...eller ja alltså inte att byxorna sprack. 😱 Redigerat 7 februari 2011 av Neosus
debatt Postat 7 februari 2011 Postat 7 februari 2011 Jag såg Gynekologen i Askim på teve ikväll. Tror det var en repriserad variant???? 😳
debatt Postat 7 februari 2011 Postat 7 februari 2011 Har en kompis som sa "vilken månad är du i?" till en kvinna, bara sådär helt apropå. Hon blev rätt paff, för hon var inte ens gravid, så hon svarade lite haltande generat... "va...eeh... nej, jag har bara lagt på mig lite kanske, hade ju skadat foten så jag har inte kunnat promenera eller så på ett tag". "Oh, fy fan, ja du var djävligt fet!!" Detta hände för några år sen.
debatt Postat 8 februari 2011 Postat 8 februari 2011 (redigerat) i v b Redigerat 8 februari 2011 av debatt
Neosus Postat 8 februari 2011 Trådstartare Postat 8 februari 2011 😑 Skulle vilja ha en massa nya mjuksyntar i min dator. Vad vill jag ha? 😕 ...det ska ja grunna på nångång. 😑 Gonatt! ☺️
debatt Postat 8 februari 2011 Postat 8 februari 2011 Såg ni filmen Erin Brockovich i helgen på tv/dvd/streamat? Julia Roberts, om henne tycker jag inte.
SadamJR Postat 8 februari 2011 Postat 8 februari 2011 Jag tycker dock fortfarande det var konstigt att byxorna sprack just där. Hoppas det går att laga snyggt. Men jag är ingen vän av nål och tråd. Det ska till ett fruntimmer till det. Jag ska fråga nån. Fick blixtlåset i en jacka bytt av damen i en sybehörsaffär. Dom gör sånt. Gick på 280 spänn inkl blixtlås.
SadamJR Postat 8 februari 2011 Postat 8 februari 2011 Såg ni filmen Erin Brockovich i helgen på tv/dvd/streamat? Julia Roberts, om henne tycker jag inte. Har aldrig förstått att nån tycker att hon är snygg. Vassnäst och rödögd är hon.
Recommended Posts