Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Om en soloartist bestämmer sig för att lägga ned, betyder det att han tänker ta ned skylten då? 😕

(Läste precis om The Streets på Aftonbladets hemsida.)

Postat

Om en soloartist bestämmer sig för att lägga ned, betyder det att han tänker ta ned skylten då? 😕

Han splittras väl.

Postat

Har hört att dom/han ska va bra. Är/var dom det?

Postat

Har hört att dom/han ska va bra. Är/var dom det?

Har för mig att dom/han lät apa. Manliga soloartister med gruppnamn brukar låta så.

Hoppas nu bara att inte Björn Skifs också får för sig att splittras 😱

Postat (redigerat)
På en svensk tycker jag Isabella låter bättre
Tur att min dotter är svensk och heter Isabella. 😱

EDIT: ...och hon är inte blondin.

Redigerat av Linus
Postat (redigerat)

Kante Memphis komma hem snart! Spelade in sång på hans låt imorse och undrar vad han tycker..

Var sjukt fint ju. 🥰 :wub: 🥰 :wub: 🥰

Redigerat av Memphis
Postat

Jorå! 😄

Kollar super bowl! xD

Men nu är halftime och black eyed peas ska "sjunga".. och som suger ju så då kan man ju surfa lite för de är fett skön xD

xD

Najs. 😄

Postat

Nä vafan. Funderar på att skita i att ta körkort och färga håret istället. Vad säger ni?

Go man, GO!

Postat

Nä vafan. Funderar på att skita i att ta körkort och färga håret istället. Vad säger ni?

Låter lite "fullt ös, arbetslös!" över det, men det är ju definitivt mer rock'n'roll än att ta körkort.

Postat

Eller så här; Dingbats tar först körkort, sedan firar han detta vuxenbreakthrough medelst hårfärgning? Då är han ju rock n' roll och PK.

Win/win! 😎

Postat

Eller så här; Dingbats tar först körkort, sedan firar han detta vuxenbreakthrough medelst hårfärgning? Då är han ju rock n' roll och PK.

Win/win! 😎

Win/lose snarare!

Får se hur det går med körkortet, jag satsar på att klara av det, men är jag alldeles för dålig fortfarande efter tio lektioner (jag är halvvägs nu) så skiter jag i det och får ta den smällen sen, alternativt säga att jag väljer bort körkort av ideologiska skäl. Och färga håret. Blått, låter det bra?

Postat

Äh, go eight ball och raka av dig håret i stället 😏😉

Postat

Nä fy fan! Aldrig!

Synd bara att jag har sånt prydligt lite halvlockigt hår som inte göra sig så jättebra i färg kanske, men desto tuffare antar jag.

Postat

Jag tog mer än tio lektioner kan jag meddela.. helt jävla kass var jag 😊

Men nu har jag iallafall körkort OCH rakat bort hår.. 😱

Postat

Nä fy fan! Aldrig!

Synd bara att jag har sånt prydligt lite halvlockigt hår som inte göra sig så jättebra i färg kanske, men desto tuffare antar jag.

Kompis, det finns INGENTING som är fräsigt med "lite halvlockigt" hår. 😏 Under hela min uppväxt har jag hatat mitt eget hår mer än krig och det är ju "lite halvlockigt". Det går inte att göra ett skit med halvlockigt hår, det bara krullar sig och är allmänt jobbigt.

Låt oss byta hår. Nu! NU! 😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.