Jetblack Postat 7 februari 2011 Postat 7 februari 2011 Om en soloartist bestämmer sig för att lägga ned, betyder det att han tänker ta ned skylten då? 😕 (Läste precis om The Streets på Aftonbladets hemsida.)
Dingbats Postat 7 februari 2011 Postat 7 februari 2011 Om en soloartist bestämmer sig för att lägga ned, betyder det att han tänker ta ned skylten då? 😕 (Läste precis om The Streets på Aftonbladets hemsida.) Han splittras väl.
Jetblack Postat 7 februari 2011 Postat 7 februari 2011 Han splittras väl. Blä, räcker det inte med att Gary Moore splittrades igår? 🙁
SadamJR Postat 7 februari 2011 Postat 7 februari 2011 Om en soloartist bestämmer sig för att lägga ned, betyder det att han tänker ta ned skylten då? 😕 (Läste precis om The Streets på Aftonbladets hemsida.) Har hört att dom/han ska va bra. Är/var dom det?
Jetblack Postat 7 februari 2011 Postat 7 februari 2011 Har hört att dom/han ska va bra. Är/var dom det? Har för mig att dom/han lät apa. Manliga soloartister med gruppnamn brukar låta så. Hoppas nu bara att inte Björn Skifs också får för sig att splittras 😱
Linus Postat 7 februari 2011 Postat 7 februari 2011 (redigerat) På en svensk tycker jag Isabella låter bättreTur att min dotter är svensk och heter Isabella. 😱 EDIT: ...och hon är inte blondin. Redigerat 7 februari 2011 av Linus
Memphis Postat 7 februari 2011 Postat 7 februari 2011 (redigerat) Kante Memphis komma hem snart! Spelade in sång på hans låt imorse och undrar vad han tycker.. Var sjukt fint ju. 🥰 :wub: 🥰 :wub: 🥰 Redigerat 7 februari 2011 av Memphis
Neosus Postat 7 februari 2011 Trådstartare Postat 7 februari 2011 mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mamamamamamamamamamama mia ☺️
Memphis Postat 7 februari 2011 Postat 7 februari 2011 Jorå! 😄 Kollar super bowl! xD Men nu är halftime och black eyed peas ska "sjunga".. och som suger ju så då kan man ju surfa lite för de är fett skön xD xD Najs. 😄
Dingbats Postat 7 februari 2011 Postat 7 februari 2011 Nä vafan. Funderar på att skita i att ta körkort och färga håret istället. Vad säger ni?
laxlaxlax Postat 7 februari 2011 Postat 7 februari 2011 Nån med erfarenheter av illustration som vill vara med på ett projekt? Ska illustrera ett kortspel men det behövs mer folk.
CHAE Postat 7 februari 2011 Postat 7 februari 2011 Nä vafan. Funderar på att skita i att ta körkort och färga håret istället. Vad säger ni? Go man, GO!
Jetblack Postat 7 februari 2011 Postat 7 februari 2011 Nä vafan. Funderar på att skita i att ta körkort och färga håret istället. Vad säger ni? Låter lite "fullt ös, arbetslös!" över det, men det är ju definitivt mer rock'n'roll än att ta körkort.
CHAE Postat 7 februari 2011 Postat 7 februari 2011 Eller så här; Dingbats tar först körkort, sedan firar han detta vuxenbreakthrough medelst hårfärgning? Då är han ju rock n' roll och PK. Win/win! 😎
Dingbats Postat 7 februari 2011 Postat 7 februari 2011 Eller så här; Dingbats tar först körkort, sedan firar han detta vuxenbreakthrough medelst hårfärgning? Då är han ju rock n' roll och PK. Win/win! 😎 Win/lose snarare! Får se hur det går med körkortet, jag satsar på att klara av det, men är jag alldeles för dålig fortfarande efter tio lektioner (jag är halvvägs nu) så skiter jag i det och får ta den smällen sen, alternativt säga att jag väljer bort körkort av ideologiska skäl. Och färga håret. Blått, låter det bra?
CHAE Postat 7 februari 2011 Postat 7 februari 2011 Äh, go eight ball och raka av dig håret i stället 😏😉
Dingbats Postat 7 februari 2011 Postat 7 februari 2011 Nä fy fan! Aldrig! Synd bara att jag har sånt prydligt lite halvlockigt hår som inte göra sig så jättebra i färg kanske, men desto tuffare antar jag.
Neosus Postat 7 februari 2011 Trådstartare Postat 7 februari 2011 Jag tog mer än tio lektioner kan jag meddela.. helt jävla kass var jag 😊 Men nu har jag iallafall körkort OCH rakat bort hår.. 😱
CHAE Postat 7 februari 2011 Postat 7 februari 2011 Nä fy fan! Aldrig! Synd bara att jag har sånt prydligt lite halvlockigt hår som inte göra sig så jättebra i färg kanske, men desto tuffare antar jag. Kompis, det finns INGENTING som är fräsigt med "lite halvlockigt" hår. 😏 Under hela min uppväxt har jag hatat mitt eget hår mer än krig och det är ju "lite halvlockigt". Det går inte att göra ett skit med halvlockigt hår, det bara krullar sig och är allmänt jobbigt. Låt oss byta hår. Nu! NU! 😆
Recommended Posts