CHAE Postat 6 februari 2011 Postat 6 februari 2011 Hur kom svante in i bilden? Ptjaaa, han liksom...halkade in. Äh, jag vet inte. Borde jag skapat en alldeles, alldeles ny tråd enkom för herr Grundéns frånfälle? Sorry 😊
SadamJR Postat 6 februari 2011 Postat 6 februari 2011 Ptjaaa, han liksom...halkade in. Äh, jag vet inte. Borde jag skapat en alldeles, alldeles ny tråd enkom för herr Grundéns frånfälle? Sorry 😊 Nä, men kanske för att tillkännage att svante grundberg(?) är i livet.
CHAE Postat 6 februari 2011 Postat 6 februari 2011 (redigerat) Mig veterligen är herr Grundberg i livet (och kanske nattsuddar han just nu) men herr Grundén...not so much. EDIT: världens fetaste misstag.. jag insåg just att jag, i min iver, skrivit att det var Svante Grundén som kolat... HELVETE!!! Det är ju Per som lagt fötterna i högläge. Major fail av herr CHAE!!! Vete fan vars jag fick "Svante" ifrån. Herre JÄVLAR!!!! PS Tack där SadamJR. Jag hajade först inte vad det var du pratade om. Jag ska skicka min avatar till dig på posten asap DS Redigerat 6 februari 2011 av CHAE
CHAE Postat 6 februari 2011 Postat 6 februari 2011 Wooo, det är nästan så jag skäms lite. På riktigt 😊 Antingen skyller jag på drogerna eller på att jag "bet sönder en plomb och blev förvirrad". Det fungerade för Marjasin för övrigt. nä, jag skyller på mig själv. Vi säger så.
CHAE Postat 6 februari 2011 Postat 6 februari 2011 Absolut! Serien var outstanding. Förresten, det var väl en riktigt långkörare i SVT?
CHAE Postat 6 februari 2011 Postat 6 februari 2011 Såatteeeeeee... Eftersom att jag har gjort bort mig tillräckligt för idag (både här och IRL) så drar jag mig tillbaka. G'natt, kosmonauter.
Pazo Postat 7 februari 2011 Postat 7 februari 2011 Tja Pazo! 😄 Läget i Uppsala då? Jorå! 😄 Kollar super bowl! xD Men nu är halftime och black eyed peas ska "sjunga".. och som suger ju så då kan man ju surfa lite för de är fett skön xD
Micke H Postat 7 februari 2011 Postat 7 februari 2011 Aftonbladet måste självklart skriva att Gary Moore dog under "mystiska omständigheter". 😛 HAN DOG I SÖMNEN, AV HELT NATURLIGA ORSAKER! Fucking sluta göra allting så fucking dramatiskt. Det är illa nog att en sådan gitarrgud har dött. 🙁
Dingbats Postat 7 februari 2011 Postat 7 februari 2011 Nu är det måndagsmyyyys...... Alla som sjunger på reklamlåtar eller på annat sätt "skojar" om reklam hamnar i skärselden.
SadamJR Postat 7 februari 2011 Postat 7 februari 2011 feeeet ångest över sommarjobb blä Fick du inte vaktmästarknäcket?
laxlaxlax Postat 7 februari 2011 Postat 7 februari 2011 Kante Memphis komma hem snart! Spelade in sång på hans låt imorse och undrar vad han tycker..
Recommended Posts