Dingbats Postat 6 februari 2011 Postat 6 februari 2011 bilateral dependenssssssssssszzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
SadamJR Postat 6 februari 2011 Postat 6 februari 2011 Blev ju rätt bra skanning faktiskt. Då är det bara rätt papperskänsla och slitage som behövs.
Neosus Postat 6 februari 2011 Trådstartare Postat 6 februari 2011 Jag har en såndär multifunktionsskrivare. Man kan både skanna, kopiera, skriva ut och så.. ☺️
Dingbats Postat 6 februari 2011 Postat 6 februari 2011 Jag har en såndär multifunktionsskrivare. Man kan både skanna, kopiera, skriva ut och så.. ☺️ Det har vi här hemma också. Den är vrålkass.
Dingbats Postat 6 februari 2011 Postat 6 februari 2011 Jag kommer ihåg förut när Sadam var så arg på alla som vad inloggade som anonyma. Det gick över. mmmm jag vill ha pinjenötter.
Dingbats Postat 6 februari 2011 Postat 6 februari 2011 Bra kombination (tror jag!): glass & pinjenötter. Kanske honung också.
SadamJR Postat 6 februari 2011 Postat 6 februari 2011 Jag kommer ihåg förut när Sadam var så arg på alla som vad inloggade som anonyma. Det gick över. mmmm jag vill ha pinjenötter. Nu blev jag förbannad igen.
Overkill Postat 6 februari 2011 Postat 6 februari 2011 Jag har en såndär multifunktionsskrivare. Man kan både skanna, kopiera, skriva ut och så.. ☺️ Jag med!
Jetblack Postat 6 februari 2011 Postat 6 februari 2011 Gjorde en fin låt som jag tänkte låta laxen sjunga på, vi pratade om det när vi träffades sist. Men så har mitt program nu kukat ur och tonerna klipper när jag renderar waven. 😠 :angry: Lyckas inte lösa det. 🙁 Det gör inget, det blir säkert en hit.
Dingbats Postat 6 februari 2011 Postat 6 februari 2011 Jack Nicholson var 32 bast redan i Easy Rider.
laxlaxlax Postat 6 februari 2011 Postat 6 februari 2011 Gjorde en fin låt som jag tänkte låta laxen sjunga på, vi pratade om det när vi träffades sist. Men så har mitt program nu kukat ur och tonerna klipper när jag renderar waven. 😠 :angry: Lyckas inte lösa det. 🙁 aow, det hade vart perfekt för kvällen annars.
laxlaxlax Postat 6 februari 2011 Postat 6 februari 2011 Isabelle eller Isabella... svårt val. Isabella tror jag för min del. Låter som en blond & käck svensk brud.
Overkill Postat 6 februari 2011 Postat 6 februari 2011 Grannen ovanför oss spelar gitarr och det lät precis som north american scum av lcd soundsystem. Vad är oddsen för det egentligen?
Overkill Postat 6 februari 2011 Postat 6 februari 2011 Bra låt är det med. http://www.youtube.com/watch?v=ieT_lf9wK28
Dingbats Postat 6 februari 2011 Postat 6 februari 2011 Isabelle eller Isabella... svårt val. Isabella tror jag för min del. Låter som en blond & käck svensk brud. Isabella tycker jag med. Båda är bättre än Isaballe.
Dingbats Postat 6 februari 2011 Postat 6 februari 2011 Grannen ovanför oss spelar gitarr och det lät precis som north american scum av lcd soundsystem. Vad är oddsen för det egentligen? 1 på 103.
laxlaxlax Postat 6 februari 2011 Postat 6 februari 2011 Isabella tycker jag med. Båda är bättre än Isaballe. ha ha ha!
Recommended Posts