Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag har en såndär multifunktionsskrivare. Man kan både skanna, kopiera, skriva ut och så.. ☺️

Det har vi här hemma också. Den är vrålkass.

Postat

Jag kommer ihåg förut när Sadam var så arg på alla som vad inloggade som anonyma. Det gick över.

mmmm jag vill ha pinjenötter.

Postat

Jag kommer ihåg förut när Sadam var så arg på alla som vad inloggade som anonyma. Det gick över.

mmmm jag vill ha pinjenötter.

Nu blev jag förbannad igen.

Postat

Gjorde en fin låt som jag tänkte låta laxen sjunga på, vi pratade om det när vi träffades sist. Men så har mitt program nu kukat ur och tonerna klipper när jag renderar waven. 😠 :angry:

Lyckas inte lösa det. 🙁

Det gör inget, det blir säkert en hit.

Postat

Gjorde en fin låt som jag tänkte låta laxen sjunga på, vi pratade om det när vi träffades sist. Men så har mitt program nu kukat ur och tonerna klipper när jag renderar waven. 😠 :angry:

Lyckas inte lösa det. 🙁

aow, det hade vart perfekt för kvällen annars.

Postat

Isabelle eller Isabella... svårt val. Isabella tror jag för min del. Låter som en blond & käck svensk brud.

Isabella tycker jag med. Båda är bättre än Isaballe.

Postat

Grannen ovanför oss spelar gitarr och det lät precis som north american scum av lcd soundsystem. Vad är oddsen för det egentligen?

1 på 103.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.