Fidden Postat 5 februari 2011 Postat 5 februari 2011 Var sitter den och hur ser den ut? på fejset och ser ut som en bok.
Per_a_55 Postat 5 februari 2011 Postat 5 februari 2011 Nybadad! Har ätit en god paj! Druckit ett gott vin till! Nu skall jag testa några nya pluggar!
Neosus Postat 5 februari 2011 Trådstartare Postat 5 februari 2011 Inte så dumt. Vad kallas sån musik? Ingen aning 😱
Overkill Postat 5 februari 2011 Postat 5 februari 2011 Är alla som läser nationalekonomi marknadsliberaler redan när de börjar, eller blir de det vartefter? Eller är det bara mina fördomar? En del blir, en del är innan. En del sätter sig bara ännu mer emot liberalism.
Overkill Postat 5 februari 2011 Postat 5 februari 2011 I min klass är för övrigt vänsterfolk överrepresenterade. Så även efter nationalekonomi A.
Overkill Postat 5 februari 2011 Postat 5 februari 2011 Inte så dumt. Vad kallas sån musik? Electro (house). Sånt vi spelar på vår klubb.
Dingbats Postat 5 februari 2011 Postat 5 februari 2011 I min klass är för övrigt vänsterfolk överrepresenterade. Så även efter nationalekonomi A. Jaha oj. Hade fått intrycket att det inte fanns några alls.
SadamJR Postat 5 februari 2011 Postat 5 februari 2011 Electro (house). Sånt vi spelar på vår klubb. Har kollat lite fler videos. Dom verkar va rena popbandet dom där.
Overkill Postat 5 februari 2011 Postat 5 februari 2011 (redigerat) Jaha oj. Hade fått intrycket att det inte fanns några alls. Jodå. Ganska många som är aktiva inom socialdemokraterna. Fast nu när vi har valt inriktning så är jag mest med folk som läser ekonomprogrammet eftersom dom flesta i min klass valde statskunskap som inriktning. Men av dom i min ursprungliga klass som valde nek (10 pers ungefär kanske) vet jag att fem är sossar, en är liberal och resten vet jag inte. Redigerat 5 februari 2011 av Overkill
Dingbats Postat 5 februari 2011 Postat 5 februari 2011 Kul iaf att det är blandat då, så man får lite stimulans.
SadamJR Postat 6 februari 2011 Postat 6 februari 2011 Fick en 32-tummare idag. götttt Trodde inte att dom där pumparna fungerade.
Recommended Posts