Dingbats Postat 4 februari 2011 Postat 4 februari 2011 När man är lite alkoholpåvkerad känns det helt okej att lyssna på musik man skulle tycka var lite kass när man är nykter. Instöm?
SadamJR Postat 4 februari 2011 Postat 4 februari 2011 Kunde Kristianstad på 10. Löjligt enkelt. Och seattle.
Dingbats Postat 4 februari 2011 Postat 4 februari 2011 Och seattle. Den minns jag inte ledtrådarna på. Tror syrran tog den först, på Frasier.
Dingbats Postat 4 februari 2011 Postat 4 februari 2011 Kunde alla tv-spelskontrollerna också, hur lätt som helst.
Dingbats Postat 4 februari 2011 Postat 4 februari 2011 Il n'importe guère qu'un être soit croyant ou non: il est beaucoup plus important qu'il soit bon. dalai lama
SadamJR Postat 4 februari 2011 Postat 4 februari 2011 Den minns jag inte ledtrådarna på. Tror syrran tog den först, på Frasier. Space needle fast på svenska. Ovanligt enkla frågor raktigenom. Hur kan två musiker inte kunna musikfrågan? Upprörande.
Dingbats Postat 4 februari 2011 Postat 4 februari 2011 Pinsamt dåligt från båda lagen, men rätt lag, eller snarare minst fel lag, vann i alla fall.
Dingbats Postat 4 februari 2011 Postat 4 februari 2011 Fan inte rättvist att man alltid ska vara som snyggast sent på kvällen hemma när ingen ser en.
Pazo Postat 5 februari 2011 Postat 5 februari 2011 När man är lite alkoholpåvkerad känns det helt okej att lyssna på musik man skulle tycka var lite kass när man är nykter. Instöm? Stämmer
Fidden Postat 5 februari 2011 Postat 5 februari 2011 Och seattle. var inne på seattle på 10, men hade nog inte dragit förrän 6... älskar olle palmlövs kommentar, när man såg att det var gula linjer på vägen. "Det är i sverige!" Sen var det ju otroligt roligt när de skulle välja en stat på västsidan och valde New Hampshire xD kristianstad hade jag knappt tagit på 2p.
Overkill Postat 5 februari 2011 Postat 5 februari 2011 var inne på seattle på 10, men hade nog inte dragit förrän 6... älskar olle palmlövs kommentar, när man såg att det var gula linjer på vägen. "Det är i sverige!" Sen var det ju otroligt roligt när de skulle välja en stat på västsidan och valde New Hampshire xD kristianstad hade jag knappt tagit på 2p. Vi tog Seattle på 8, Ålborg på 8 och Kristianstad på 6.
Pazo Postat 5 februari 2011 Postat 5 februari 2011 Ja... Kunde de flesta sånna frågor också kunde vi!
Dingbats Postat 5 februari 2011 Postat 5 februari 2011 Är alla som läser nationalekonomi marknadsliberaler redan när de börjar, eller blir de det vartefter? Eller är det bara mina fördomar?
CHAE Postat 5 februari 2011 Postat 5 februari 2011 Guuuuuuuuuuuuuuuuuud så gulligt. Jag tror att jag kräktes lite i munnen där ☺️
Recommended Posts