Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Då har jag äntligen hämtat ut mitt nya sonar. Tror jag väntar tills imorrn med att installera, något som för övrigt är nästan omöjligt om man läser på cakewalk forum.

Det kanske blir lättare om man INTE läser där.

Jag har inte haft det minsta problem med min dator sedan jag installerade ett annat AntiVirusprogram för ett år sedan snart.

Ett bra tips är att vänta med installationen av Sonar tills deras kundtjänst har öppet, för telefoni eller mail.

Så har jag börjat göra med installationen av program eftersom det är under installationen man vill ha svar på frågor

om vilket alternativ man ska klicka i och vad alternativen betyder. Ringer man på måndag två dagar senare så frågar

de vilket alternativ man valde där och där och det är inte alltid så lätt att minnas det. Visst, jag skriver upp varenda

grej i och för sig, men man vill ju välja rätt direkt utan tveksamheter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar vad det är för skit i nudelpåsarna egentligen. 😕

Den med räkor var inte lika rolig som kycklingvarianten.

Där håller jag med Dingbats.

Köpte nån med Fläsk. Undrar hur fläskig den är.

Räkor är äckligt i största allmänhet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kanske blir lättare om man INTE läser där.

Jag har inte haft det minsta problem med min dator sedan jag installerade ett annat AntiVirusprogram för ett år sedan snart.

Ett bra tips är att vänta med installationen av Sonar tills deras kundtjänst har öppet, för telefoni eller mail.

Så har jag börjat göra med installationen av program eftersom det är under installationen man vill ha svar på frågor

om vilket alternativ man ska klicka i och vad alternativen betyder. Ringer man på måndag två dagar senare så frågar

de vilket alternativ man valde där och där och det är inte alltid så lätt att minnas det. Visst, jag skriver upp varenda

grej i och för sig, men man vill ju välja rätt direkt utan tveksamheter.

Får jag problem slänger jag ut skiten från balkongen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...