SadamJR Postat 4 februari 2011 Postat 4 februari 2011 Då har jag äntligen hämtat ut mitt nya sonar. Tror jag väntar tills imorrn med att installera, något som för övrigt är nästan omöjligt om man läser på cakewalk forum.
slejnard Postat 4 februari 2011 Postat 4 februari 2011 älgköttfärs med makaroner. Perfa med makaroner till så man kan sleva i sig med sked
Micke H Postat 4 februari 2011 Postat 4 februari 2011 Kan inte telefonjäveln sluta ringa och chefjäveln sluta stressa? Det vore jätteskönt, tack!
debatt Postat 4 februari 2011 Postat 4 februari 2011 Då har jag äntligen hämtat ut mitt nya sonar. Tror jag väntar tills imorrn med att installera, något som för övrigt är nästan omöjligt om man läser på cakewalk forum. Det kanske blir lättare om man INTE läser där. Jag har inte haft det minsta problem med min dator sedan jag installerade ett annat AntiVirusprogram för ett år sedan snart. Ett bra tips är att vänta med installationen av Sonar tills deras kundtjänst har öppet, för telefoni eller mail. Så har jag börjat göra med installationen av program eftersom det är under installationen man vill ha svar på frågor om vilket alternativ man ska klicka i och vad alternativen betyder. Ringer man på måndag två dagar senare så frågar de vilket alternativ man valde där och där och det är inte alltid så lätt att minnas det. Visst, jag skriver upp varenda grej i och för sig, men man vill ju välja rätt direkt utan tveksamheter.
debatt Postat 4 februari 2011 Postat 4 februari 2011 Kan inte telefonjäveln sluta ringa och chefjäveln sluta stressa? Det vore jätteskönt, tack! Det kanske är den djäveln som ringer i den djäveln?
debatt Postat 4 februari 2011 Postat 4 februari 2011 Undrar vad det är för skit i nudelpåsarna egentligen. 😕 Den med räkor var inte lika rolig som kycklingvarianten. Där håller jag med Dingbats. Köpte nån med Fläsk. Undrar hur fläskig den är.
debatt Postat 4 februari 2011 Postat 4 februari 2011 Jag är fett trött Jag är också trött på fett. Det sätter sig på magen.
Dingbats Postat 4 februari 2011 Postat 4 februari 2011 Undrar vad det är för skit i nudelpåsarna egentligen. 😕 Den med räkor var inte lika rolig som kycklingvarianten. Där håller jag med Dingbats. Köpte nån med Fläsk. Undrar hur fläskig den är. Räkor är äckligt i största allmänhet.
Dingbats Postat 4 februari 2011 Postat 4 februari 2011 Jag snattade f.ö. klistermärken för 10 kr idag i en affär tufft va
Dingbats Postat 4 februari 2011 Postat 4 februari 2011 LENA NYMAN DÖD http://www.dn.se/kultur-noje/lena-nyman-dod
SadamJR Postat 4 februari 2011 Postat 4 februari 2011 LENA NYMAN DÖD http://www.dn.se/kultur-noje/lena-nyman-dod Såg nån scen på tv med henne och ahlstedt ur nån nyfikenfilm och det enda som slog mej var att dom hade jävligt skitiga fötter.
SadamJR Postat 4 februari 2011 Postat 4 februari 2011 Det kanske blir lättare om man INTE läser där. Jag har inte haft det minsta problem med min dator sedan jag installerade ett annat AntiVirusprogram för ett år sedan snart. Ett bra tips är att vänta med installationen av Sonar tills deras kundtjänst har öppet, för telefoni eller mail. Så har jag börjat göra med installationen av program eftersom det är under installationen man vill ha svar på frågor om vilket alternativ man ska klicka i och vad alternativen betyder. Ringer man på måndag två dagar senare så frågar de vilket alternativ man valde där och där och det är inte alltid så lätt att minnas det. Visst, jag skriver upp varenda grej i och för sig, men man vill ju välja rätt direkt utan tveksamheter. Får jag problem slänger jag ut skiten från balkongen.
Fidden Postat 4 februari 2011 Postat 4 februari 2011 Kör ni skift på labbet? Det finns faktiskt planer på det... men än så länge beordras vi bara in vissa helger för att komma ifatt.
SadamJR Postat 4 februari 2011 Postat 4 februari 2011 Det finns faktiskt planer på det... men än så länge beordras vi bara in vissa helger för att komma ifatt. Hoppas ni har bra ob.
Memphis Postat 4 februari 2011 Postat 4 februari 2011 Det har man inte i resturangbranchen iaf. 15 spänn extra i timman. Det sög. xD
Memphis Postat 4 februari 2011 Postat 4 februari 2011 Ikväll blir det gitarrjam och öl! Tummar upp! 😄
SadamJR Postat 4 februari 2011 Postat 4 februari 2011 Nu är det på spåret med sämsta laget. Vilka puckon.
Recommended Posts