debatt Postat 4 februari 2011 Postat 4 februari 2011 1) Jag kommer vara trött då. 2) Då kommer jag vara trött. 3) Trött kommer jag vara då. 4) Trött då kommer jag vara. Det gäller som alla (?) förstått att bilda nya meningar med ENBART de orden som ingår i originalmeningen och ÄNDÅ få de nya meningarna att betyda precis samma sak. Fascinerande är bara efternamnet. Mening 1 ovan betonar egot, mening två fokuserar mer på tidsaspekten och de två sista på innebörden av det inträffade. Jag röstar på 3. 🥰
Neosus Postat 4 februari 2011 Trådstartare Postat 4 februari 2011 Man får inte lägga till EGNA ord, Grahn!!! 🤪 Nähe jaha 😊
Neosus Postat 4 februari 2011 Trådstartare Postat 4 februari 2011 ..nämen Ha en Riktigt God Natt och Gott Nytt... år? 😕 Gonatt! 😑
Jetblack Postat 4 februari 2011 Postat 4 februari 2011 Ta och skriv en låt om Dingbats mage istället, skitlåtar brukar klara sig bra i Melodifestivalen.
SadamJR Postat 4 februari 2011 Postat 4 februari 2011 inte om man ska jobba lördag. Kör ni skift på labbet?
Micke H Postat 4 februari 2011 Postat 4 februari 2011 (redigerat) http://www.youtube.com/watch?v=lkDRfQMKK_A Crue var fan jävligt bra back in the day! 🥰 EDIT: god dammit, det gick inte... Klicka upp den i ny ruta istället. 😏 Redigerat 4 februari 2011 av Micke H
SadamJR Postat 4 februari 2011 Postat 4 februari 2011 Har uppenbarligen fortfarande inte förstått vad ninjad betyder.
Dingbats Postat 4 februari 2011 Postat 4 februari 2011 Jorå, men kanske inte vad jag menade med mitt inlägg.
debatt Postat 4 februari 2011 Postat 4 februari 2011 Ägg. Dansk rågsmörgås med leverpastej m gurka (förstoringsglas fram). Roibooste med socker och mjölk. Tvättstuga. Torkrum. Rakning. Dusch. Middag. PS2-Tävling.
Recommended Posts