Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

MickeH, var du vid Marklandsgatan i Gbg igår mitt på dagen och tog sedan samma spårvagn som mig in mot stan

och gick framför mig av vid samma hållplats men tog åt vänster när jag tog åt höger?

I annat fall var det din dubbelgångare!

🤪

Link to comment
Dela på andra sajter

Var det typ kl två? I ungefär en halvtimmes tid så fick jag black-out. Jag kanske tog mig till Gbg då, och sen tillbaka till jobbet. 🤪

Eller så kanske jag hade att göra med våldtäken vid Gamla Stan. Vem vet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Var det typ kl två? I ungefär en halvtimmes tid så fick jag black-out. Jag kanske tog mig till Gbg då, och sen tillbaka till jobbet. 🤪

Eller så kanske jag hade att göra med våldtäken vid Gamla Stan. Vem vet?

Ja, EXAKT vid två. Jag anlände med en anslutningsbuss 13.46 till nämnda hållplats men fick vänta där en relativt lång stund innan byte och någon enstaka minut över 14 bytte jag till spårvagnen in mot stan. Då hade jag skymtat dig redan i hytten. Klockan måste nästan ha varit prick 14!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, EXAKT vid två. Jag anlände med en anslutningsbuss 13.46 till nämnda hållplats men fick vänta där en relativt lång stund innan byte och någon enstaka minut över 14 bytte jag till spårvagnen in mot stan. Då hade jag skymtat dig redan i hytten. Klockan måste nästan ha varit prick 14!!

Då var det jag. Hur jag tog mig från Stockholm till Göteborg och tillbaka är dock en annan fråga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...