Overkill Postat 1 februari 2011 Postat 1 februari 2011 Mäh, googlade bara på multiple regression och tog nån bild. 😛 Är ju inte från minitab.
Memphis Postat 1 februari 2011 Postat 1 februari 2011 Jag hade jävligt röta imorse. Vaknade 7 som vanligt, snoozar, det ringer, måste somnat om efter jag stängt av den. Blir väckt 07:45 av en polares sms, då jag i vanliga fall drar. xD Rusade upp och kubba till spårvagnen. 😄
Memphis Postat 1 februari 2011 Postat 1 februari 2011 " Ja, ibland är det nästan som att jag uppskattar negativ kritik ännu mer, då säger folk i alla fall vad de tycker." /Konstnär på DN
debatt Postat 2 februari 2011 Postat 2 februari 2011 Skulle lagt mig före 22, men kollade på Bibliotekstjuven sista delen, dvs. del 3, på SVT Play. Enda serie på 3 delar som jag följt de senaste 15 åren till slut. Mitt i kommer meddelandet "Videon ej tillgänglig" upp. Men då lyckas jag på nåt vänster stänga av sidan och få igång den igen. Det slutade med att Bibliotekstjuven gasade och sprängde ihjäl sig själv med en explosion. Han hette Skarsgård nånting och skulle vara bra som svensk skådis som Norman Bates i Psycho. Betyg: 4/5.
debatt Postat 2 februari 2011 Postat 2 februari 2011 En gång matlabade jag och minitabade jag samtidigt!! Jag hade placerat min Facit på köksbordet och spånade gående på mitt manus samtidigt som tog en tur till spisen då och då för att se till mitt fantasirecept samtidigt. Jag var tvungen att minitaba eftersom det var enda sättet att på den skrivmaskinen få hyfsat jämn högermarginal. Matlabandet slutade med en slags röra. Värre än manuset.
Overkill Postat 2 februari 2011 Postat 2 februari 2011 tjäna! tjena! fick du också meddelande på fejjan av nån som gillade swipe my card?
Dingbats Postat 2 februari 2011 Postat 2 februari 2011 Såg en film om en koala som var chef för ett företag i Japan och mördade sin fru och blev allmänt sajko.
Pazo Postat 2 februari 2011 Postat 2 februari 2011 tjena! fick du också meddelande på fejjan av nån som gillade swipe my card? Nej?
Overkill Postat 2 februari 2011 Postat 2 februari 2011 Tja Sebastian! Har precis hittat en video med er på Youtube. Lyssnade på låten Swipe My Card (feat Jay) och tycker att den är så sjukt fet. Tryckte på "buy" men det står att den inte finns någonstans att köpa.. Har kollat på Djtunes och Beatport utan att hitta just den låten någonstans.. Finns det någon möjlighet att kunna köpa den på något annat sätt eller kanske, möjligtvis få den skickad i bra kvalitet? Vore så oerhört tacksam för svar. Peace /Jojje
Overkill Postat 2 februari 2011 Postat 2 februari 2011 haha vem tror du att du är du har inga barn du kan inte få barn du är steril din jävel
Recommended Posts