Overkill Postat 1 februari 2011 Postat 1 februari 2011 Typ det pratade vi om häromdagen i min nationalekonomikurs. Fast då lät det ungefär såhär istället:
Fidden Postat 1 februari 2011 Postat 1 februari 2011 (redigerat) omg, ny låt från fleet foxes 😮 edit: länk Redigerat 1 februari 2011 av Fidden
Neosus Postat 1 februari 2011 Trådstartare Postat 1 februari 2011 omg, ny låt från fleet foxes 😮 edit: länk Bra låt! 😮
debatt Postat 1 februari 2011 Postat 1 februari 2011 Fast då lät det ungefär såhär istället: Nu får jag nästan ståkuk
Neosus Postat 1 februari 2011 Trådstartare Postat 1 februari 2011 Lyssnar på Miles Davis och Matlabar. Hur låter Matlab?
debatt Postat 1 februari 2011 Postat 1 februari 2011 (redigerat) Lyssnar på Miles Davis och Matlabar. Ja, om det är någon gång jag möjligen möjligen har bakgrundsmusik så är det när jag matlabbar. Även om det är lite frilans och inte efter receptbok, så stör det inte utan tvärtom faktiskt. [edith: glömde ordet "gång"] Redigerat 1 februari 2011 av debatt
Overkill Postat 1 februari 2011 Postat 1 februari 2011 omg, ny låt från fleet foxes 😮 edit: länk Hörde den igår, tyckte dne var sådär. Kanske växer.
debatt Postat 1 februari 2011 Postat 1 februari 2011 Hur låter Matlab? Ja, det undrar jag också. För kom nu för fan inte och säg att det finns ett ord som "matlab" annat än i Memphis värld. Jag försökt bara spinna vidare förut.
Memphis Postat 1 februari 2011 Postat 1 februari 2011 Ja, det undrar jag också. För kom nu för fan inte och säg att det finns ett ord som "matlab" annat än i Memphis värld. Jag försökt bara spinna vidare förut. vaddå? Jag syftade på programmet? Eller va? xD 😛
debatt Postat 1 februari 2011 Postat 1 februari 2011 vaddå? Jag syftade på programmet? Eller va? xD 😛 Vilket program?
Pazo Postat 1 februari 2011 Postat 1 februari 2011 De är rätt kul att matlaba ändå. Matlabade lite idag faktiskt!
Memphis Postat 1 februari 2011 Postat 1 februari 2011 (redigerat) De är rätt kul att matlaba ändå. Matlabade lite idag faktiskt! Japp, tycker också det e kul. Det är inte Matlab vi läser nu utan det ingår i kursen FE-analys där vi bl.a gör hållfasthetsberäkningar med hjälp av Matlab, det e helt sinnesjukt mycket smidigare än att göra det för hand. 😛 Redigerat 1 februari 2011 av Memphis
Overkill Postat 1 februari 2011 Postat 1 februari 2011 Japp. Så alla får sånadär glasögon på lektionerna.
Overkill Postat 1 februari 2011 Postat 1 februari 2011 Nä men det gör vi inte. Men man kan ju rita upp en vanlig regressionslinje i ett diagram, men nu med multipel regression skulle det bli 3D om man ritade upp det (vilket vi inte gör).
Recommended Posts