Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Om du fick bättre ekonomi när du flyttade hemifrån och fortfarande hade samma inkomst antar jag att du betalade rätt mycket i föräldrahemmet?

Ja just det, det var därför jag blev konfunderad när du skrev "utan att betala något hemma?"

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns en professionell gambler i USA som satsar miljoner på tips i veckan och är multimiljardär. Han gav sin första intervju i tv för ett tag sedan. Allt enligt brorsan. Jag missade det.

Han var på 60 minutes. Rätt bra program.

Link to comment
Dela på andra sajter

20:00 Eavesdrop

Amerikanskt drama från 2008. En restaurang kan vara den perfekta plasten för ett nyfiket öra att tjuvlyssna på främlingars intima konversationer och problem. Under brunch kan man ta del av kärleksbråk, konstnärliga diskussioner och hemliga bekännelser utan att bli upptäckt. På en fullsatt bistro i New York har några intressanta karaktärer satt sig vid borden och varje viskat ord ger snabbt en djupare förståelse för helheten. I rollerna: Lynn Collins, Christopher Lawford, Wendy Malick. Regi: Matthew Miele.

Link to comment
Dela på andra sajter

12 000 på kontot!!!! Snacka om att jag inte är motiverad till att söka jobb.

jag har 15 000... efter att ha betalt hyran, satt in 3000 till csn, 5000 till ett sparkonto och slösat bort 1500 på webspel. Inte så dumt med jobb heller 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Ahhh fyfaaaan.. träffade mitt dunderex på stan som jag trodde dragit från Malmö. Som vanligt extremt blandade känslor: kärlek, ilska, nervositet och förvirring. Åkte ner till havet efteråt, skrek, kastade en sten. Åkte till simhallen, dödssimmade tills jag inte orkade mer, låste in mig på toaletten i omklädningsrummet och grät. Cyklade till repan och spelade igenom tre punklåtar på maxvolym. Kom hem, letade upp alla bilder, mail och annat jag kunde hitta från henne och tog bort..

Sympati, någon?

Bra att få ur sig känslor laxen. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

jag har 15 000... efter att ha betalt hyran, satt in 3000 till csn, 5000 till ett sparkonto och slösat bort 1500 på webspel. Inte så dumt med jobb heller 😛

Ja men om man väger slappheten i att slippa jobb mot de extra pengarna så vinner ju slappheten lätt!

Jag ska nog bli sån där som aldrig har ett ordentligt jobb nånsin.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle inte du "fortsätta plugga"

Jo, det är ju ett smidigt sätt att slippa jobba! Kanske kan bli sån där amanuens på institutionen sen och hålla i grundkursundervisning, fast då ska man ju vara utåtriktad och så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...