Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Dunderexet sen fyra år, Dingbats. Ja det känns bättre nu. Konstigt att jag inte tagit bort alla saker som påminde om henne innan. Var nog gött att göra, som Slejnard säger.

Känner mig nästan bakfull och tom av alla häftiga känslor som lämnat nån slags hål i kroppen. Uff.

Postat

@laxlaxlax: Bummer, bro 🙁 Har varit där också (dock inte nyligen). Men ibland (läs; alltid enligt mig) är det en bra grej att gå vidare på det där sättet. "Överilat" skulle min bästa än sagt men faktum är att det är nyttigt att burn it all up. Varför ha det kvar? Minnen har man ju alltid kvar så varför ha kvar alla prylar? Själv har jag inte en pryl kvar av mina ex.

Känns bra ☺️

Postat

12 000 på kontot!!!! Snacka om att jag inte är motiverad till att söka jobb.

Najs! Spring omeldelbart och köp någonting. Typ ett par jeans. Det gjorde jag och det kändes helbra. Alternativet är ju alltid mat (i någon form).

Postat (redigerat)

Ge mig

Scam på G? 😕😛

Redigerat av CHAE
Postat

Najs! Spring omeldelbart och köp någonting. Typ ett par jeans. Det gjorde jag och det kändes helbra. Alternativet är ju alltid mat (i någon form).

Fiskbullar till t.ex. 😱

Postat

Jag är bortskämd nog att inte behöva pröjsa för mat!

Ska nog köpa en negativskanner.

Postat

Jag är bortskämd nog att inte behöva pröjsa för mat!

Ska nog köpa en negativskanner.

Vad är det för negativt med den nu'rå? *plats för applåder och trumvirvel*

Postat

Han betalar inget hemma. Så fort han flyttar hemifrån kommer han att svälta ihjäl.

Jag fick bättre ekonomi när jag flyttade hemifrån, med samma inkomster.

Postat

hur gör du??

Som Sadam sa. Jag har inga underhållskostnader överhuvudtaget. Min största utgift är typ frimärken och någon lunchmacka en gång i veckan.

Postat

Ska iofs stämma och reparera pianot snart och förmodligen betala någon cellist till inspelning så det ryker några lappar där.

Postat

Va?

😳

Om du fick bättre ekonomi när du flyttade hemifrån och fortfarande hade samma inkomst antar jag att du betalade rätt mycket i föräldrahemmet?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.