slejnard Postat 1 februari 2011 Postat 1 februari 2011 Lät inge kul lax lax lax 🙁. Kärlek är svåra känslor. En halvskön avreagering dock.
laxlaxlax Postat 1 februari 2011 Postat 1 februari 2011 Dunderexet sen fyra år, Dingbats. Ja det känns bättre nu. Konstigt att jag inte tagit bort alla saker som påminde om henne innan. Var nog gött att göra, som Slejnard säger. Känner mig nästan bakfull och tom av alla häftiga känslor som lämnat nån slags hål i kroppen. Uff.
Neosus Postat 1 februari 2011 Trådstartare Postat 1 februari 2011 Nu ska ja iallafall värma på lite fiskbullar... om ni vill veta. 😱
Dingbats Postat 1 februari 2011 Postat 1 februari 2011 Vidrigt sånt. Fast kan bli skönt efteråt. Usch.
SadamJR Postat 1 februari 2011 Postat 1 februari 2011 Vidrigt sånt. Fast kan bli skönt efteråt. Usch. Fiskbullar?
Dingbats Postat 1 februari 2011 Postat 1 februari 2011 12 000 på kontot!!!! Snacka om att jag inte är motiverad till att söka jobb.
CHAE Postat 1 februari 2011 Postat 1 februari 2011 @laxlaxlax: Bummer, bro 🙁 Har varit där också (dock inte nyligen). Men ibland (läs; alltid enligt mig) är det en bra grej att gå vidare på det där sättet. "Överilat" skulle min bästa än sagt men faktum är att det är nyttigt att burn it all up. Varför ha det kvar? Minnen har man ju alltid kvar så varför ha kvar alla prylar? Själv har jag inte en pryl kvar av mina ex. Känns bra ☺️
Neosus Postat 1 februari 2011 Trådstartare Postat 1 februari 2011 12 000 på kontot!!!! Snacka om att jag inte är motiverad till att söka jobb. Ge mig
CHAE Postat 1 februari 2011 Postat 1 februari 2011 12 000 på kontot!!!! Snacka om att jag inte är motiverad till att söka jobb. Najs! Spring omeldelbart och köp någonting. Typ ett par jeans. Det gjorde jag och det kändes helbra. Alternativet är ju alltid mat (i någon form).
CHAE Postat 1 februari 2011 Postat 1 februari 2011 (redigerat) Ge mig Scam på G? 😕😛 Redigerat 1 februari 2011 av CHAE
Neosus Postat 1 februari 2011 Trådstartare Postat 1 februari 2011 Najs! Spring omeldelbart och köp någonting. Typ ett par jeans. Det gjorde jag och det kändes helbra. Alternativet är ju alltid mat (i någon form). Fiskbullar till t.ex. 😱
Dingbats Postat 1 februari 2011 Postat 1 februari 2011 Najs! Spring omeldelbart och köp någonting. Typ ett par jeans. Det gjorde jag och det kändes helbra. Alternativet är ju alltid mat (i någon form). Jag är bortskämd nog att inte behöva pröjsa för mat! Ska nog köpa en negativskanner.
Neosus Postat 1 februari 2011 Trådstartare Postat 1 februari 2011 Scam på G? 😕😛 Scchhhhhh säg inget... 😱
Overkill Postat 1 februari 2011 Postat 1 februari 2011 12 000 på kontot!!!! Snacka om att jag inte är motiverad till att söka jobb. hur gör du??
CHAE Postat 1 februari 2011 Postat 1 februari 2011 Jag är bortskämd nog att inte behöva pröjsa för mat! Ska nog köpa en negativskanner. Vad är det för negativt med den nu'rå? *plats för applåder och trumvirvel*
SadamJR Postat 1 februari 2011 Postat 1 februari 2011 hur gör du?? Han betalar inget hemma. Så fort han flyttar hemifrån kommer han att svälta ihjäl.
debatt Postat 1 februari 2011 Postat 1 februari 2011 Han betalar inget hemma. Så fort han flyttar hemifrån kommer han att svälta ihjäl. Jag fick bättre ekonomi när jag flyttade hemifrån, med samma inkomster.
Dingbats Postat 1 februari 2011 Postat 1 februari 2011 hur gör du?? Som Sadam sa. Jag har inga underhållskostnader överhuvudtaget. Min största utgift är typ frimärken och någon lunchmacka en gång i veckan.
Dingbats Postat 1 februari 2011 Postat 1 februari 2011 Ska iofs stämma och reparera pianot snart och förmodligen betala någon cellist till inspelning så det ryker några lappar där.
SadamJR Postat 1 februari 2011 Postat 1 februari 2011 Jag fick bättre ekonomi när jag flyttade hemifrån, med samma inkomster. Utan att betala nåt hemma?
Neosus Postat 1 februari 2011 Trådstartare Postat 1 februari 2011 "Det kommer en dag när pojkvaskern får ta eget ansvar"
debatt Postat 1 februari 2011 Postat 1 februari 2011 Sta-a-a-a--a-aa-a--a-a-a-aa-a-a-aaa-aa--a-a-a--aaooooaa--aaoooo--aaa----e-e-e-e-e--a-a-aa-a
Neosus Postat 1 februari 2011 Trådstartare Postat 1 februari 2011 Sta-a-a-a--a-aa-a--a-a-a-aa-a-a-aaa-aa--a-a-a--aaooooaa--aaoooo--aaa----e-e-e-e-e--a-a-aa-a Sångövning på G? 😕
SadamJR Postat 1 februari 2011 Postat 1 februari 2011 Va? 😳 Om du fick bättre ekonomi när du flyttade hemifrån och fortfarande hade samma inkomst antar jag att du betalade rätt mycket i föräldrahemmet?
Recommended Posts