Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Därför man helst ska gå igenom övningarna på lektionen sen. Eller har ni bara såna där föreläsningar i typ Globen med 800 pers?

Postat

Nä vi har räkneövningar. Men då går vi igenom räkneövningarna som vi fått specifikt (pdf-filer på studentportalen), inte alla dom frågorna som är i boken.

Postat

Idag har varit en relativt produktiv dag.

...och det innebär?

Att du vaknade räknas inte, m'kay 😉

Postat

...och det innebär?

Att du vaknade räknas inte, m'kay 😉

Klockan ringde åtta.

Gjort en inlämningsuppgift och lämnat in. Arrat lite på ett gäng låtar. Gjort det mesta på omslaget till skivan de ska vara på. Kommit på att jag ska göra ett slags konstprojekt i helgen som jag har väntat på att få tillfälle till och planerat det lite. Gjort lite förberedelser till ännu ett. Fått post.

Postat

Jag är djupt imponerad. Låter som en heldag, hörru ☺️

Själv har jag mest organiserat blod och satt elektroder på diverse människor. Också lattjo för övrigt.

Postat

Ahhh fyfaaaan.. träffade mitt dunderex på stan som jag trodde dragit från Malmö. Som vanligt extremt blandade känslor: kärlek, ilska, nervositet och förvirring. Åkte ner till havet efteråt, skrek, kastade en sten. Åkte till simhallen, dödssimmade tills jag inte orkade mer, låste in mig på toaletten i omklädningsrummet och grät. Cyklade till repan och spelade igenom tre punklåtar på maxvolym. Kom hem, letade upp alla bilder, mail och annat jag kunde hitta från henne och tog bort..

Sympati, någon?

Postat

Ahhh fyfaaaan.. träffade mitt dunderex på stan som jag trodde dragit från Malmö. Som vanligt extremt blandade känslor: kärlek, ilska, nervositet och förvirring. Åkte ner till havet efteråt, skrek, kastade en sten. Åkte till simhallen, dödssimmade tills jag inte orkade mer, låste in mig på toaletten i omklädningsrummet och grät. Cyklade till repan och spelade igenom tre punklåtar på maxvolym. Kom hem, letade upp alla bilder, mail och annat jag kunde hitta från henne och tog bort..

Sympati, någon?

Du mår väl bra nu?

Postat

Sympati, någon?

Ex sen när?

Postat

Sympati, någon?

Aj. Låter tufft. Hoppas det blir bättre.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.