Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Tro det eller ej, men mina lyckligaste stunder i livet har faktiskt varit utanför längsta.

Vilka stunder ha det varit? Alltid kul att höra.

Mina är när jag:

-Tog körkort.

-Köpte min första och andra bil.

-Tog studenten.

-Kom in på Chalmers

-Fick min första fasta anställning

Annars har livet varit rätt jävligt för det mesta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilka stunder ha det varit? Alltid kul att höra.

Mina är när jag:

-Tog körkort.

-Köpte min första och andra bil.

-Tog studenten.

-Kom in på Chalmers

-Fick min första fasta anställning

Annars har livet varit rätt jävligt för det mesta.

Tänkte inte på några speciella, mer än att det fan inte är någon gång när jag har suttit framför datorn.

Körkortet och allt annat som har med bilar och göra kommer aldrig att kvala in på listan. Studenten var ett bottennapp. Man behövde typ inte ens söka för att komma in på lingvistiken. Jag hatar att jobba.

Annars vet jag inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte inte på några speciella, mer än att det fan inte är någon gång när jag har suttit framför datorn.

Körkortet och allt annat som har med bilar och göra kommer aldrig att kvala in på listan. Studenten var ett bottennapp. Man behövde typ inte ens söka för att komma in på lingvistiken. Jag hatar att jobba.

Annars vet jag inte.

hähä, okej 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Min student sög hyfsat hårt den med. Spenderade den med släktingar från fars sida, och vid det tillfället hade jag för några månader sen brutit all kontakt med honom. Så det var lite...stelt kan man säga.

Det var också sista gången jag såg min farmor helt kry. Gångerna efter var i en sjukhussäng.

Link to comment
Dela på andra sajter

sparkade ni inte er sångare?

Sparkade är fel ord, för vi kom överens om det tillsammans.

Vi hittade en ny men hon passade inte heller helt. Så vi hade Emergenza-spelningen utan någon sångerska, så Isa ställde upp en sista gång. 🙂 Och gjorde sin bästa spelning hittills, typiskt nog. Vet inte om man ska vara glad eller ledsen över det. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Studenten var väl helt okej! Ingen av de roligare/större festerna jag haft.

Nä, själva firandet var inte så speciellt för mig heller utan var mer grejen att ha klarat skiten. 😄

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Sparkade är fel ord, för vi kom överens om det tillsammans.

Vi hittade en ny men hon passade inte heller helt. Så vi hade Emergenza-spelningen utan någon sångerska, så Isa ställde upp en sista gång. 🙂 Och gjorde sin bästa spelning hittills, typiskt nog. Vet inte om man ska vara glad eller ledsen över det. 😛

Aha okej. Varför slutade hon som sjöng på videon då? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Aha okej. Varför slutade hon som sjöng på videon då? 😕

Isa slutade därför att vi inte kom särskilt bra överens om saker och ting kan man säga. Men vi är fortfarande vänner. 🙂 Och hon är sjukt duktig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror inte jag har någon speciell dag som var sådär stor och sjukt bra. Studenten var väl kul (men inte jättekul), men när det väl var studenten var det jävligt kallt, jag hade ont i axlarna, var trött, hungrig, etc. Men det tänker man ju inte på i efterhand.

Link to comment
Dela på andra sajter

Stora dagar för mig:

- Dagen jag första gången träffade Pernilla

- Första spelningen med Arcane Reality

- När jag fick big ass MF LÖNEFÖRHÖJNING förut! 😄

Säkert en del mindre saker. Jag blir exempelvis sjukt glad när vi lyckas skriva mycket i replokalen som låter så jävla bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...