Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Om jag någonsin blir intervjuad till en sån där "mannen på gatan"-ruta i någon tidning, vad tycker ni jag ska ange för yrke isåfall, skarprättare eller astronaut? Vilket är roligast?

Postat

Om jag någonsin blir intervjuad till en sån där "mannen på gatan"-ruta i någon tidning, vad tycker ni jag ska ange för yrke isåfall, skarprättare eller astronaut? Vilket är roligast?

Hårdrockare. 😛

Postat

Hårdrockare. 😛

Ne! Fett tråkigt!

Det skulle se så coolt ut med en bild på mig och så står det under "Edvin Lindström, 20 år, astronaut". Alt. "skarprättare". Vet inte. Inte heller hur troligt det är att de går med på att trycka det iofs.

Postat (redigerat)

Har flera gånger funderat på att presentera mig som Astronaut när jag e ute på krogen. 😛 Men har aldrig blivit av.

Min storebror lurade en gång massa tjejjer en hel kväll att han var ett snowboardproffs från Usa, så pratade amerikanska hela tiden. hähä xD

Redigerat av Memphis
Postat

Har flera gånger funderat på att presentera mig som Astronaut när jag e ute på krogen. 😛 Men har aldrig blivit av.

Min storebror lurade en gång massa tjejjer en hel kväll att han var ett snowboardproffs från Usa, så pratade amerikanske hela tiden. hähä xD

Där är läderbög ingen bra variant.

Postat

Det är ju medan man är ung man har chansen. Sen när man är 45 bast är det ju faktiskt inte teoretiskt omöjligt att man är astronaut.

drloop (oregistrerad)
Postat

Grymt att bo i stan!

Postat

Nejdå den kan gå i två takt oxå. 😱😑

Peter, John och Mary och Bob Dylan kunde väl bara räkna till tre? Två är för lite, det är ju inte polka vi spelar, det ska vara tre slag i takten, för det har Johansson sagt ;P

Tror att det börjar bli läggdags snart...

Postat (redigerat)

IRL imorn då! 😄 Loopis, är det finkläder som gäller eller? Är ju jätteexklusivt ställe det där.. 😕 Eller kan man komma "som man är"? :rolleyes:

Redigerat av Memphis
Postat

Forskning visar att män tänker som bäst när dom har samlag. Hur kommer detta

sig?

Enkelt, för då är kabeln kopplad till huvuddatorn

😛

Vad är det för konstig typ av analsex? 😳

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.