Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Om jag någonsin blir intervjuad till en sån där "mannen på gatan"-ruta i någon tidning, vad tycker ni jag ska ange för yrke isåfall, skarprättare eller astronaut? Vilket är roligast?

Hårdrockare. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Hårdrockare. 😛

Ne! Fett tråkigt!

Det skulle se så coolt ut med en bild på mig och så står det under "Edvin Lindström, 20 år, astronaut". Alt. "skarprättare". Vet inte. Inte heller hur troligt det är att de går med på att trycka det iofs.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har flera gånger funderat på att presentera mig som Astronaut när jag e ute på krogen. 😛 Men har aldrig blivit av.

Min storebror lurade en gång massa tjejjer en hel kväll att han var ett snowboardproffs från Usa, så pratade amerikanska hela tiden. hähä xD

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Har flera gånger funderat på att presentera mig som Astronaut när jag e ute på krogen. 😛 Men har aldrig blivit av.

Min storebror lurade en gång massa tjejjer en hel kväll att han var ett snowboardproffs från Usa, så pratade amerikanske hela tiden. hähä xD

Där är läderbög ingen bra variant.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har flera gånger funderat på att presentera mig som Astronaut när jag e ute på krogen. 😛 Men har aldrig blivit av.

Det är ju medan man är ung man har chansen. Sen när man är 45 bast är det ju faktiskt inte teoretiskt omöjligt att man är astronaut.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nejdå den kan gå i två takt oxå. 😱😑

Peter, John och Mary och Bob Dylan kunde väl bara räkna till tre? Två är för lite, det är ju inte polka vi spelar, det ska vara tre slag i takten, för det har Johansson sagt ;P

Tror att det börjar bli läggdags snart...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...