Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Presidenten av egypten har efter tre dagar av demonstrationer nu gjort ett uttalande. Han vägrar avgå men sparkar regeringen och lovar en ny imorgon. :rolleyes:

Han ska jobba för mindre korruption, fattighet, arbetslöshet och mer demokrati. Ja, får se hur det går.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Presidenten av egypten har efter tre dagar av demonstrationer nu gjort ett uttalande. Han vägrar avgå men sparkar regeringen och lovar en ny imorgon. :rolleyes:

Han ska jobba för mindre korruption, fattighet, arbetslöshet och mer demokrati. Ja, får se hur det går.

Det blir nog mer islam.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag med. Kunde ho chi mingstaden på tetoffensiven oxå. Annars tycker jag det är svårare frågor med nya programledarna.

Ho chi minh tog jag på sex tror jag.

Dåligt att de hade en fråga om Gustavsberg på Stockholm. Fan inte alls samma sak. De frågar ju inte om Arlöv när de är i Malmö.

Rambutan kunde jag, fast på fel frukt. Trodde det var den stora i mitten som ser ut som en pokémon.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ho chi minh tog jag på sex tror jag.

Dåligt att de hade en fråga om Gustavsberg på Stockholm. Fan inte alls samma sak. De frågar ju inte om Arlöv när de är i Malmö.

Rambutan kunde jag, fast på fel frukt. Trodde det var den stora i mitten som ser ut som en pokémon.

Äter inte frukt. Visste att servisen inte var gröna anna för det har jag haft. Visste att taube hade skrivit låten och vad den hette. Många hävdar dock att det faktiskt var wreesvik som skrev den.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...