Dingbats Postat 27 januari 2011 Dela Postat 27 januari 2011 Gaah, njurarna (eller som i mitt fall; njuren) skulle ju säga "va fan gör du, kompis?!" 😕 Jag tror du tänker på brännvin. Vinäger är GOTT och NYTTIGT! Inga nackdelar! Ska fan se om jag kan hitta några recept på drinkar med vinäger i. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 27 januari 2011 Dela Postat 27 januari 2011 Jag tror du tänker på brännvin. Vinäger är GOTT och NYTTIGT! Inga nackdelar! Ska fan se om jag kan hitta några recept på drinkar med vinäger i. Knock yourself out, baby 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 27 januari 2011 Dela Postat 27 januari 2011 Vinäger? Brännvin? Nä visky! Då blir det barn! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 27 januari 2011 Dela Postat 27 januari 2011 Vinäger? Brännvin? Nä visky! Då blir det barn! Men jag vill ju inte ha barn, som sagt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 27 januari 2011 Dela Postat 27 januari 2011 Citat: ... En annan tävling vi snackat om är 24:a klubben. Dvs 24 halvliters tarköl på 24 timmar. En öl i timmen. Vad tror ni om det? Är det lätt eller jävligt svårt? Personligen tror jag att det är kombinatioen att vara upp 24 timmar tillsammans med att man sakta men säkert bygger på en fylla som gör utmaningen. Låter som en kul grej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 27 januari 2011 Dela Postat 27 januari 2011 (redigerat) Förresten Dingbats: Satt just och lyssnade igenom några låtar med det förstärkta rabarber-bandet och "jävlar i min låda" vilken skön musik! Redigerat 27 januari 2011 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 27 januari 2011 Dela Postat 27 januari 2011 Citat: ... En annan tävling vi snackat om är 24:a klubben. Dvs 24 halvliters tarköl på 24 timmar. En öl i timmen. Vad tror ni om det? Är det lätt eller jävligt svårt? Personligen tror jag att det är kombinatioen att vara upp 24 timmar tillsammans med att man sakta men säkert bygger på en fylla som gör utmaningen. Låter som en kul grej. Jag känner igen det där! Finns inte det citat med i någon gammal tråd här? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 27 januari 2011 Dela Postat 27 januari 2011 Förresten Dingbats: Satt just och lyssnade igenom några låtar med det förstärkta rabarber-bandet och "jävlar i min låda" vilken skön musik! 🙂 Tackar! Skivan är snart klar! Vilket innebär förhoppningsvis till sommaren, i vårt dundertempo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 27 januari 2011 Dela Postat 27 januari 2011 Jag känner igen det där! Finns inte det citat med i någon gammal tråd här? Kanske något liknande, men jag läste det på Flashback. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 27 januari 2011 Dela Postat 27 januari 2011 🙂 Tackar! Skivan är snart klar! Vilket innebär förhoppningsvis till sommaren, i vårt dundertempo. Sweet. Sign me up för en omedelbart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 27 januari 2011 Dela Postat 27 januari 2011 Nej! Tänk om jag inte får någon flickvän förns jag är 25-30 och så vips vill hon ha BARN! Jag vill INTE ha barn! asså.... YNGRE tjej.... YNGRE tjej... säger jag bara... inget mer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 27 januari 2011 Dela Postat 27 januari 2011 asså.... YNGRE tjej.... YNGRE tjej... säger jag bara... inget mer Jag hatar yngre tjejer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 27 januari 2011 Dela Postat 27 januari 2011 Jag vill inte ha FLER barn -- det räcker med tre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 27 januari 2011 Dela Postat 27 januari 2011 Jag hatar yngre tjejer. Du, det är lugnare än en val på neråttjack; de hatar dig också 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 27 januari 2011 Dela Postat 27 januari 2011 Du, det är lugnare än en val på neråttjack; de hatar dig också 😉 Inte alla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 27 januari 2011 Dela Postat 27 januari 2011 http://www.astrologi-vintergatan.com/wikileaks.htm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 27 januari 2011 Dela Postat 27 januari 2011 Såg på avsnittet av Uppdrag Granskning som handlade om Ingvar Kamprad. Intressant ändå, någon mer som sett det? http://svtplay.se/t/103535/uppdrag_granskning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 27 januari 2011 Dela Postat 27 januari 2011 Jo, men tänk dig att göra det här sakerna ihop med sin familj. Awesome ju! Jo, det är klart. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 27 januari 2011 Dela Postat 27 januari 2011 Såg på avsnittet av Uppdrag Granskning som handlade om Ingvar Kamprad. Intressant ändå, någon mer som sett det? http://svtplay.se/t/103535/uppdrag_granskning Yep'r! Kul när gobben lackade ur 😉 Tydligen lära tittarna rasa mot SVT just i detta nu 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 27 januari 2011 Dela Postat 27 januari 2011 nu ska jag se lilja 4-ever nattix Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 27 januari 2011 Dela Postat 27 januari 2011 (redigerat) Yep'r! Kul när gobben lackade ur 😉 Tydligen lära tittarna rasa mot SVT just i detta nu 😳 Kan tänka mig att folket reagerar. Speciellt när de tryckte mycket på att han kom undan med jättemycket skattbetalningar som "skattebetalarna" går miste om, i form av pengar till vård, utbildning, infrastruktur osv. Viktigt ändå med kritisk granskning, så folk får veta hur det funkar egentligen. Nu har väl inte Kamprad gjorde något direkt ilegalt egentligen men ganska så etiskt omoraliskt och trixa med skatterna sådär. Han kan ju räkna med att vara i blåsväder ett tag framöver iaf. 😛 Redigerat 27 januari 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 27 januari 2011 Dela Postat 27 januari 2011 Men jag vill ju inte ha barn, som sagt. Nä men du vill ju knulla. Vinäger, ok, men var är brudarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 27 januari 2011 Dela Postat 27 januari 2011 🙂 Tackar! Skivan är snart klar! Vilket innebär förhoppningsvis till sommaren, i vårt dundertempo. Kommer den att bli en kommersiell produkt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 27 januari 2011 Jag tycker Kamprad gör rätt som "smiter" undan skulle jag oxå gjort 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 27 januari 2011 Dela Postat 27 januari 2011 Jag tycker Kamprad gör rätt som "smiter" undan skulle jag oxå gjort 😱 hehe. 😄 Men det fula är ju bara att han förnekar det. Jaja, spela roll, jag bryr mig inte. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 27 januari 2011 Jag säger då bara det Jordgubbskräm ..säger jag. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 27 januari 2011 Vad säger DU? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 27 januari 2011 Dela Postat 27 januari 2011 Pepparpastrami och Apelsinjuice. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 27 januari 2011 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 28 januari 2011 Dela Postat 28 januari 2011 (redigerat) Det märkligaste i hela inslaget var att Ingvar Kamprad gång efter annan agerar mer eller mindre byfåne med avsikt att det ska skapa en känsla av gemenskap med de som handlar IKEA-möbler. De ska känna igen sig. Det är ungefär som att säga: "HÖHÖHÖ... här har ni era dumma djävlar, hur fan kan ni vara så dumma att ni köper såna här skit- (så kallade) "möbler". Sedan om det stämmer att 340000 miljoner har kunnat smusslas undan sammantaget under dessa år, så innebär ju det bara att möblerna har haft oskäligt höga priser i förhållande till vad de är värda och dessutom har arbetskraften varit kraftigt underbetald. Att man kan tycka att skatterna åtminstone HAR varit höga är en annan diskussion. Redigerat 28 januari 2011 av debatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts