Neosus Postat 26 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 26 januari 2011 näe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 Intelligens är det solklart attraktivaste draget en tjej kan ha i mina ÖGON. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 Intelligens är det solklart attraktivaste draget en tjej kan ha i mina ÖGON. Jag...håller med! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 Det, och stora pattar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 Nej, vad gäller pattarna är jag av en helt annan åsikt. De ska vara anonyma, och helst knappt synas under löst åtsittande kläder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 Jag säger inte att dom ska vara gigantiska (var inte allvarlig). Men jag tycker dom ska synas åtminstone. Nånting att klämma på. Nånting kvinnligt. 🥰 God dammit, nu blev jag kåt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 Så, nu är det lugnt igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 26 januari 2011 Jag tycker att bröst är naturligt och ska därför synas. Annars känns det bara onaturligt. Fram med boopisarna för bövelen! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 26 januari 2011 ...eller ja alltså... ja. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 Mein Gott! 😮 Reptilhjärnorna går på högvarv märker jag 😉 Jag är borta under en natt och nästan en hel dag och vad händer. Forumet reduceras till...till... Någonting annat än vad jag är van vid. 😱 "Vilken tråkig stämning det blev" alt. "vad tyst det blev" (Alltid en skön awkward kommentar att lägga vid sådana här tillfällen). Nåväl.. Skit samma, kör på. Forumet är najs vilken dag som helst i veckan oavsett. Vem håller med? /CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 26 januari 2011 Längsta tråden där allting händer.. 😛😄☺️😑 Helvete va hungri ja e 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 Längsta tråden där allting händer.. 😛😄☺️😑 Helvete va hungri ja e 🤪 Studioforumet - fun for the whole family (friska och klartänkta forumister som alltid alltid något bus på gång 😉 ) Nåväl, det är ju inte Fråga Lund direkt (som iofs kan vara Sveriges mest överskattade och pretentiösa program, näst efter Röda Rummet). Hungrig? Gör en leverpastejmacka för bövelen, karl! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 26 januari 2011 Det blir pannbiff ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 Det blir pannbiff ☺️ Poesi, mannen. Poesi. Fan, nu blev jag också hungrig. Jag kör nog fan ett par smörgåsar på det och sväljer dem med löjligt mkt kaffe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 26 januari 2011 Smörgåsar och kaffe funkar alltid. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 26 januari 2011 ...såatte ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 26 januari 2011 Banjotjuv jagas i Umeå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 26 januari 2011 ...såatteeeh. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 26 januari 2011 Banjotjuven är gripen. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 alltså hur mkt kan man sova...hela dan tydligen 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 Hej älg snart är det helg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 26 januari 2011 jepp ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 svep å svälg samt dra i din bälg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 26 januari 2011 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 26 januari 2011 ...mitt dragspel är hos brorsan 🤪 Nu ska ja handla! Herrå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 God morron! Vaknade för ett par timmar sedan... igen. Intelligens är ett komplext begrepp, apropå er diskussion. Här är svinkallt i sovrummet kan jag tala om, futtiga 11-15 plusgrader bara. Luftfuktigheten ligger på ynka 25%. Den ska ligga på 40-60%. Under 30% är hälsovådligt. Jag har inte gjort något idag förutom att prova att tala i telefon en del. Nu ska jag jobba vidare här. Spaghetti på g också. Skiter nog i att besöka vinden som jag eventuellt tönkte göra, kan ju sortera lite i bostaden först. I eftermiddags så började en massa prylar drösa i golvet lite varstans i lägenheten i olika rum oberoende av varandra, världens dominoeffekt. Domino... även om någon skrev här att domino är helt ute, men nu var det ju inomhus det skedde, så då är det väl inne. Helt dj**la sjukt iaf! Vad vill det säga? Jag ska peta med något projekt också - det känner jag för. Att ta en tupplur är iaf det absolut sämsta man kan göra. Jag förstår inte hur Slejnard står ut med det. Nu har man ju pajat resten av veckan. Sedan nyss kan man säga att det var, så tänkte jag på en sak också - hur många personer ska stackars CSN skicka ut årsbesked till, det är ju knappast 400 pers iaf, utan snarare 1 miljon. Eller? Nån som vet? Synd att de stängde sin telefonmottagning kl 16.30. Nån som försökt ringa till dem nån gång och faktiskt kommit fram? Jag ringer ogärna till kundmottagningar och spnt och det, men har ringt till ComHem en gång, som slutade med att det blev två tillfällen för första gången kom jag inte fram på fem timmars försök. Bäää..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 radbrytning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 Undrar om inte debatt behöver ett job. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 Undrar om inte debatt behöver ett job. Är det något speciellt job du tänker på? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts