debatt Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 Hej! Jag förstod inte Kirunahistorien. Gick han hem naken? Tvättade han sig inte före sexet, om det nu var det han gjorde. Barbarer. Hähää Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 hoppa hoppa hule hule 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 God morgon juice! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 God natt juice! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 Är det girigt att ha en dator eller kommer den av girighet? Förklara för en som inte är lika klipsk som du. Utan girighet hade datorer säkerligen inte uppfunnits eller utvecklats till den här nivån att dom är så billiga för vanliga personer. Girighet har man nog att tacka för ganska mycket. Ikea t.ex. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 Utan girighet hade datorer säkerligen inte uppfunnits eller utvecklats till den här nivån att dom är så billiga för vanliga personer. Girighet har man nog att tacka för ganska mycket. Ikea t.ex. Girighet och ibms dundertabbe att leja bort operativsystemet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 SvD:s scoop idag är att Ingvar Kamprad styr ikea. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 via hemlig stiftelse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 SvD:s hemliga scoop Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 Hoppa hoppa hule hule Hoppa hoppa hule hule Hoppa hoppa hule hul hopp hopp 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 Till havs Ti-i-i-il havs Till ha-a-a-avs Min jämmerdal Till havs Ti-i-il havs Min jämmerdal Ti-IL havs.... dödlde dödöde dlötödueedö... Ja jävlar! 😆😄😛😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 via hemlig stiftelse Pengarna går till politisk verksamhet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 Pengarna går till politisk verksamhet? Ska du inte gå på irl i götet den 29e? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 Nope. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 Nope. Har du träffat nån på forumet live? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 Har du träffat nån på forumet live? Ja, det måste jag ha gjort. Har du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 Skitbra ju! Lustigt att hon andas likadant innan hon börjar också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 Har du träffat nån på forumet live? Ja, nu kom jag på några stycken. Så svaret är ja!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 He da! Måste sätta igång här. Läste i nån tråd att det var flera som var aktiva i andra forum också, FÖRUTOM detta alltså... hur är det möjligt?? 😳 Jag tycker själv att jag ägnat och ägnar alldeles för mycket tid här och att då vara med i nåt annat forum dessutom verkar ju inte klokt. Det var ju inga "lättviktare" heller som var med i andra forum tydligen... de är flitiga besökare här. De kan ju inte göra nåt annat än sitta framför datorn. Nån måtta får det va... De e mycke nu! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 Vill bara påpeka att med den magen hon har så har hon nog varit tvungen att lägga in bröstimplantat. Man ser bröstmuskulaturen också och då brukar det inte finnas så mycket patte om man säger. Tuttdoktorn adios Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 b00bs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 Ni boys i längsta verkar ha lite tid över - nån kan väl ge sig in och komma på lite fler alternativ till veteranquizzet: https://www.studio.se/index.php?showtopic=81943&view=findpost&p=1183307 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 Ni boys i längsta verkar ha lite tid över - nån kan väl ge sig in och komma på lite fler alternativ till veteranquizzet: https://www.studio.se/index.php?showtopic=81943&view=findpost&p=1183307 Jag skriver gärna svarsalternativ, men resultattexten känns som lite väl stort ansvar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 Jag skriver gärna svarsalternativ, men resultattexten känns som lite väl stort ansvar. Kom igen, du klarar det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 Kom igen, du klarar det! i måń av tid! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 Jag skriver gärna svarsalternativ, men resultattexten känns som lite väl stort ansvar. Klockrent din grej, framstående vardagsanalytiker som du är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 Klockrent din grej, framstående vardagsanalytiker som du är. Det här är inte vardag, det är allvar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 26 januari 2011 Berömda ordet som börjar på K blir det nu ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 26 januari 2011 Dela Postat 26 januari 2011 kuk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts