Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Är det girigt att ha en dator eller kommer den av girighet? Förklara för en som inte är lika klipsk som du.

Utan girighet hade datorer säkerligen inte uppfunnits eller utvecklats till den här nivån att dom är så billiga för vanliga personer. Girighet har man nog att tacka för ganska mycket. Ikea t.ex.

Link to comment
Dela på andra sajter

Utan girighet hade datorer säkerligen inte uppfunnits eller utvecklats till den här nivån att dom är så billiga för vanliga personer. Girighet har man nog att tacka för ganska mycket. Ikea t.ex.

Girighet och ibms dundertabbe att leja bort operativsystemet.

Link to comment
Dela på andra sajter

He da!

Måste sätta igång här.

Läste i nån tråd att det var flera som var aktiva i andra forum också, FÖRUTOM detta alltså...

hur är det möjligt?? 😳 Jag tycker själv att jag ägnat och ägnar alldeles för mycket tid

här och att då vara med i nåt annat forum dessutom verkar ju inte klokt. Det var ju inga

"lättviktare" heller som var med i andra forum tydligen... de är flitiga besökare här.

De kan ju inte göra nåt annat än sitta framför datorn. Nån måtta får det va...

De e mycke nu!

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni boys i längsta verkar ha lite tid över - nån kan väl ge sig in och komma på lite fler alternativ till veteranquizzet:

https://www.studio.se/index.php?showtopic=81943&view=findpost&p=1183307

Jag skriver gärna svarsalternativ, men resultattexten känns som lite väl stort ansvar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...