Dingbats Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 snuten suger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 Inte filmen. Kopps. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 Inte filmen. Kopps. 😄 😆 Ånyo: well done! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 25 januari 2011 Men vahettere...eeeeh..... jag åt ett ägg 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 Men vahettere...eeeeh..... jag åt ett ägg 😱 Good for you! Hårdkokt eller stekt? Rått? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 25 januari 2011 Stekt ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 (redigerat) Stekt ☺️ Nice. Själv gjorde jag min köttbullesmörgås och "han är såååå lycklig" (jag alltså, inte köttbullesmörgåsen) *plats för skratt och trumvirvel* Redigerat 25 januari 2011 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 25 januari 2011 gött ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 åt varma smörade gåsar 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 (redigerat) Fan, det här bådar gott. Studioforumets lilla gotte-tråd. Keep 'em comin'! Slej: Close but no cigar. Du får ett par tysta harklingar i lokalen och ingen trumvirvel. "du får INTE se hur filmen slutar!" 😉 Redigerat 25 januari 2011 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 ...däremot får din bryggtråd alla applåder vilken dag som helst i veckan. Instant classic. Jag garvade som fan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 Har hamnat i en evighetsdiskussion med forumets värsta hulliganer bara för att jag skrev att det inte har gjorts nån nyskapande musik på 30 år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 Hade jag sagt något sådant till min kvinna så hade hon sagt något i stil med "Men CHAE, sköt du dig inte lite i foten där?". Nu är jag inte hon (tack gode gud för DET) men jag måste fråga: vilka anser DU vara forumets värsta huliganer? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 😊 🥰 Kärlek, broder. Kärlek. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 Har hamnat i en evighetsdiskussion med forumets värsta hulliganer bara för att jag skrev att det inte har gjorts nån nyskapande musik på 30 år. haha, inte så konstigt heller med ett sådant påstående. 😛 Har för mig att du varit i diskussioner angående det förr också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 Hade jag sagt något sådant till min kvinna så hade hon sagt något i stil med "Men CHAE, sköt du dig inte lite i foten där?". Nu är jag inte hon (tack gode gud för DET) men jag måste fråga: vilka anser DU vara forumets värsta huliganer? Jag vill inte peka ut nån, men din avatar är ett angrepp varje gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 Skön musik du gjort Chae. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 (redigerat) Jag vill inte peka ut nån, men din avatar är ett angrepp varje gång. Damn, du gillar verkligen inte min avatar någonstans 😆 Det är så jag jobbar, baby... Edit: jag kikade in lite i tråden och kollade läget och förstår vad du menar med huliganer. Redigerat 25 januari 2011 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 Skön musik du gjort Chae. 🙂 OJ. Tack så väldigt mycket! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 AH MEN TJENARE! Är fett trött Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 utan girighet hade nog ingen av oss haft en dator 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 Vem är inte det...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 utan girighet hade nog ingen av oss haft en dator Då hade man fått mer gjort också. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 utan girighet hade nog ingen av oss haft en dator Är det girigt att ha en dator eller kommer den av girighet? Förklara för en som inte är lika klipsk som du. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 Kollade just Dox: En ofullbordad film. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 En konstutställning i Kiruna invigdes av vår kulturminister. Hon fattade tycke för en tavla med fyra nakna svarta män, varav en av dem hade vit snopp. Hon frågade konstnären, en gammal finne: - Varför har en av de svarta männen vit snopp? ......Han svarade på bruten finlandssvenska: - Di ä int svarta män. Di ä gruvarpetare och en ha varit... he.........mma på lunsen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 25 januari 2011 haha 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 25 januari 2011 ..nämen gonatt 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts