debatt Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 Ta på honom. Säg åt han att lugna ner sig. Hur ska du ha det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 Honom ser jag på willys ibland. Jag också faktiskt! Det var spännande. 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 Hon hade en biroll i ett avsnitt av Hannah Montana. Annars vet jag inte. Men hon är snygg! 🙂 Har ingen aning om vad Hannah Montana är för nåt. Jag säger 5.5 av 10. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 Hur ska du ha det? En klapp på axeln och en tillsägelse. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 25 januari 2011 En smisk på stjärten och en uppsägelse. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 Jag brukar koka ägg i 90 sekunder, ni?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 En smisk på stjärten och en uppsägelse. För att dra det till sin spets brukar jag numera falla för mitt inneboende tryck och skalda: Honom gick för att handla. Men då brukar jag få skälsord som "norrlänning" haglande efter mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 Mina fingrar är i princip helt sönder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 verkar som vi ska släppa en låt på universal. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 😳 DKM? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 Hej hur går det till om man vill emigrera till längsta? Måste man söka visum? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 Hej hur går det till om man vill emigrera till längsta? Måste man söka visum? Det är fri rörlighet mellan resten av forumet och vår lilla enklav, men passa dig, för vi har utlämningsavtal med Flashback. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 😳 DKM? Japp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 Hej hur går det till om man vill emigrera till längsta? Måste man söka visum? Så länge du inte kommer hit för att ta våra jobb och våra kvinnor så är det ok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 25 januari 2011 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 Någon trodde att DieHard var tillbaka på forumet. Det tror jag inte alls. Det är inte samma språk. Förresten stavade han inte så - DieHard utan mellanrum var det väl? Man kan inte återanvända samma namn om man väl avregistrerat sig. Nattvaktaren verkar vara undantaget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 25 januari 2011 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 Så länge du inte kommer hit för att ta våra jobb och våra kvinnor så är det ok. Är det mitt jobb och kvinna han är ute efter lär han bli snopen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 Japp. Sjukt ju! Vilken då, varför då, hur då, när då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 Sjukt ju! Vilken då, varför då, hur då, när då? Ja det är lite sjukt. En remix är det! Vi är säkert överdrivet hemlighetsfulla men vi vill ju inte göra fel i det här sammanhanget så därför är vi helt tysta om det nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 Tysta om vad det är för låt dvs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 Va e DKM? DKNY och DM och DN vet jag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 Hur mycket pengar är inblandade då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 Ingen aning. Säkert inget, men det spelar ju ingen roll direkt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 Kommer den typ spelas på MTV och sånt eller hur stor spridning innebär det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 (redigerat) Haha, näää. Blir väl lite bloggkärlek mest bara. Men låten vi remixade är ganska stor och poppis och sådär. Edit: Stor och poppis är ju då relativt och syftar inom den här kretsen. Vanliga människor har ju knappst hört den. Redigerat 25 januari 2011 av Overkill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 Soft! Hur gick det till? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 Hej hur går det till om man vill emigrera till längsta? Måste man söka visum? "You can check out anytime you like, but you can never leave." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 25 januari 2011 Jag har INTE druckit kaffe ida! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 Har INTE lust att sitta och bläddra i en jävla e-bok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts