Memphis Postat 24 januari 2011 Dela Postat 24 januari 2011 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 24 januari 2011 Dela Postat 24 januari 2011 Håller på att prodda i Reason här och så kukar min midikeyboard ur och vill inte funka. fan oxå, hade värsta flowet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 24 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 24 januari 2011 Det är inte meningen att det ska funka... Min dator kukade ur oxå 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 24 januari 2011 Dela Postat 24 januari 2011 Man blir ju helt enkelt fööörbannad! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 24 januari 2011 Dela Postat 24 januari 2011 Här har jag haft strul i snart två timmar... Gör en grej.. råka bli fel.. får göra om.. nämen nu glömde jag en annan grej.... å så håller de på ... å då måste jag växla musikprogram varje gång så det går åt nån minut bara till att stänga ner å öppna varje gång å jag har gjort det 124+8358902589634 många ggr redan å ändå msåte man göra det igen å så fortsätter det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 24 januari 2011 Dela Postat 24 januari 2011 (redigerat) Annars då Grahn? Fikat smakar bra? 😄 Redigerat 24 januari 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 24 januari 2011 Dela Postat 24 januari 2011 Här har jag haft strul i snart två timmar... Gör en grej.. råka bli fel.. får göra om.. nämen nu glömde jag en annan grej.... å så håller de på ... å då måste jag växla musikprogram varje gång så det går åt nån minut bara till att stänga ner å öppna varje gång å jag har gjort det 124+8358902589634 många ggr redan å ändå msåte man göra det igen å så fortsätter det fan va drygt då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 24 januari 2011 Dela Postat 24 januari 2011 fan va drygt då. Blev så arg att jag slog till min dator stenhårt så den hackade till två tre gånger direkt efter smällen 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 24 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 24 januari 2011 Annars då Grahn? Fikat smakar bra? 😄 Jafan! En kopp choklad och två smörgåsar med prickig korv blev det. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 24 januari 2011 Dela Postat 24 januari 2011 Här har jag haft strul i snart två timmar... soft. själv har jag aldrig hånglat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 24 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 24 januari 2011 Blev så arg att jag slog till min dator stenhårt så den hackade till två tre gånger direkt efter smällen 🤪 Ja hugaligen.. Jag funderar på att lägga ner skiten. Blir inte mycket vettigt gjort nu med musiken. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 24 januari 2011 Dela Postat 24 januari 2011 Ja hugaligen.. Jag funderar på att lägga ner skiten. Blir inte mycket vettigt gjort nu med musiken. 😏 bläää 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 24 januari 2011 Dela Postat 24 januari 2011 Blev så arg att jag slog till min dator stenhårt så den hackade till två tre gånger direkt efter smällen 🤪 😳 Stackars dator, fast den förtjänar det antar jag. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 24 januari 2011 Dela Postat 24 januari 2011 Jafan! En kopp choklad och två smörgåsar med prickig korv blev det. ☺️ NÄMEN VA GOTTT!! 😄 :D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 24 januari 2011 Dela Postat 24 januari 2011 😳 Stackars dator, fast den förtjänar det antar jag. 😛 Neeeej 🙁 De var inte lilla dattans fel ju 🙁 Var alla dumma musikprogram 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 24 januari 2011 Dela Postat 24 januari 2011 soft. själv har jag aldrig hånglat Själv saknar jag som fan att hångla... och knulla också för den delen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 24 januari 2011 Dela Postat 24 januari 2011 Neeeej 🙁 De var inte lilla dattans fel ju 🙁 Var alla dumma musikprogram 😮 Ja just det. 😮😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 24 januari 2011 Dela Postat 24 januari 2011 Stackars den 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 24 januari 2011 Trådstartare Dela Postat 24 januari 2011 bläää 😕 mmm 😑 NÄMEN VA GOTTT!! 😄 :D mmm ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 24 januari 2011 Dela Postat 24 januari 2011 Själv saknar jag som fan att hångla... och knulla också för den delen ja e på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 24 januari 2011 Dela Postat 24 januari 2011 Memphis om några år? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 24 januari 2011 Dela Postat 24 januari 2011 orka hångla när man kan runka ballen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 24 januari 2011 Dela Postat 24 januari 2011 orka hångla när man kan runka ballen jag är jävligt trött på min kuk ärligt talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 24 januari 2011 Dela Postat 24 januari 2011 Memphis om några år? 🙂 hähä. 😛 Aldrig i livet. Såg den bilden häromdagen faktiskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 24 januari 2011 Dela Postat 24 januari 2011 jag är jävligt trött på min kuk ärligt talat. den e go Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 24 januari 2011 Dela Postat 24 januari 2011 den e go smaskens. jag vill krama en tunga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 24 januari 2011 Dela Postat 24 januari 2011 Någon trodde att DieHard var tillbaka på forumet. Det tror jag inte alls. Det är inte samma språk. Förresten stavade han inte så - DieHard utan mellanrum var det väl? Klart han kan ha bytt, men ändå... något säger mig att det inte är samma människa... Men å andra sidan, han kan ha förändrats... som människa också, den människan. Jomensåatte 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 24 januari 2011 Dela Postat 24 januari 2011 Memphis, detta då om några år? 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 24 januari 2011 Dela Postat 24 januari 2011 Memphis, detta då om några år? 😲 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 24 januari 2011 Dela Postat 24 januari 2011 Det här är väl ingen av er nånsin antar jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts