Overkill Postat 24 januari 2011 Postat 24 januari 2011 Hur kan du störa dig på den? Den är ju grym. Har nog aldrig varit så nöjd med en avatar som med den här.
Dingbats Postat 24 januari 2011 Postat 24 januari 2011 Jag tycker Killis avatar är najs, precis som min som också är lite fulsnygg. Livet är lite fulsnyggt så varför inte avatarerna.
Memphis Postat 24 januari 2011 Postat 24 januari 2011 Orka seriöst störa sig på nåns avatar 😛 Orka störa sig på att någon stör sig på någons avatar. 😛
Dingbats Postat 24 januari 2011 Postat 24 januari 2011 stortån sticker ju för fan ut ur strumpan.......... 🙁 :(
Neosus Postat 24 januari 2011 Trådstartare Postat 24 januari 2011 Jag tycker att Nice är jävligt nice! 😱
Memphis Postat 24 januari 2011 Postat 24 januari 2011 Citat från en chatt mellan en Näringsfysiolog och läsarna på DN. En person frågar: "Hej! Hur ska jag äta för att få mindre fett och mer muskler?" Asså fan, hur tänker folk egentligen. 😛
Memphis Postat 24 januari 2011 Postat 24 januari 2011 Okej Killis, har kvar den då. Jag e in´t bitter. 😠 :angry: 😠 :angry:
Memphis Postat 24 januari 2011 Postat 24 januari 2011 Citat fråga #2: "jag äter en nytting stadig frukost och en hälsosam lunch och middag. Trots detta har jag svårt att motstå extra smörgås eller kaka sent på kvällen. några tips?" Det är väl förfan bara att låta bli. 😛
Dingbats Postat 24 januari 2011 Postat 24 januari 2011 säg det till en jävla knarkare, ett jävla drägg som ligger i rännstenen och försöker skjuta horse med en jävla skiftnyckel, sitter och bankar tills armen är svullen som en jävla mördartomat och måste bogseras bort med lyftkran, säg det till han att det är väl för fan bara att lägga av jävla pack, dra åt helvete pundarfitta, va?? VA???
Memphis Postat 24 januari 2011 Postat 24 januari 2011 säg det till en jävla knarkare, ett jävla drägg som ligger i rännstenen och försöker skjuta horse med en jävla skiftnyckel, sitter och bankar tills armen är svullen som en jävla mördartomat och måste bogseras bort med lyftkran, säg det till han att det är väl för fan bara att lägga av jävla pack, dra åt helvete pundarfitta, va?? VA??? Väldigt bra liknelse. För det är ju precis samma sak..
Fidden Postat 24 januari 2011 Postat 24 januari 2011 Citat fråga #2: "jag äter en nytting stadig frukost och en hälsosam lunch och middag. Trots detta har jag svårt att motstå extra smörgås eller kaka sent på kvällen. några tips?" Det är väl förfan bara att låta bli. 😛 nyckelordet här är väl "extra". Man ska fan inte äta smörgås. Käka ägg istället. Och har man kakor hemma om man har dålig disciplin får man skylla sig själv.
Memphis Postat 24 januari 2011 Postat 24 januari 2011 Typ inte alls samma sak för bövelen. Droger är så starkt att personer prioriterar det framför sina barn så de råkar illa ut. Sockersuget för en kaka är seriöst långt ifrån lika starkt, är bara att bestämma sig ordentligt.
Pazo Postat 24 januari 2011 Postat 24 januari 2011 Ja men assåååååååååååååååå Är ju änna svårt att kicka ett beroende öht? 😛
drloop (oregistrerad) Postat 24 januari 2011 Postat 24 januari 2011 Jag tycker att Nice är jävligt nice! 😱 Jag gillar Nice... har varit där tre gånger i år. Senaste gången var jag på ett roof top party på ett av hotellen man ser på den här bilden präxis vid promenaden... kanon!
Neosus Postat 24 januari 2011 Trådstartare Postat 24 januari 2011 Å Va ere för farligt med kaka om man äter riktig kost ? 😲
Dingbats Postat 24 januari 2011 Postat 24 januari 2011 Typ inte alls samma sak för bövelen. Droger är så starkt att personer prioriterar det framför sina barn så de råkar illa ut. Sockersuget för en kaka är seriöst långt ifrån lika starkt, är bara att bestämma sig ordentligt. jag kan fan inte komma på vad tmäks blir baklänges...........
Neosus Postat 24 januari 2011 Trådstartare Postat 24 januari 2011 Jag gillar Nice... har varit där tre gånger i år. Senaste gången var jag på ett roof top party på ett av hotellen man ser på den här bilden präxis vid promenaden... kanon! åfan va nice! 😄
Memphis Postat 24 januari 2011 Postat 24 januari 2011 jag kan fan inte komma på vad tmäks blir baklänges........... Varå, Pazo e ju helseriös juh. 😛
drloop (oregistrerad) Postat 24 januari 2011 Postat 24 januari 2011 åfan va nice! 😄 Äh va tusan, ingen gång i år 3 gånger 2010 menar jag.
Memphis Postat 24 januari 2011 Postat 24 januari 2011 Ja men assåååååååååååååååå Är ju änna svårt att kicka ett beroende öht? 😛 Jo, okej, tills viss grad, men är ju stor skillnad menar jag. 😛
Memphis Postat 24 januari 2011 Postat 24 januari 2011 Äh va tusan, ingen gång i år 3 gånger 2010 menar jag. Men shit 3 gånger på ett år e ju galet. 😮 Din gris! 😄
Recommended Posts