Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Citat fråga #2:

"jag äter en nytting stadig frukost och en hälsosam lunch och middag. Trots detta har jag svårt att motstå extra smörgås eller kaka sent på kvällen. några tips?"

Det är väl förfan bara att låta bli. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

säg det till en jävla knarkare, ett jävla drägg som ligger i rännstenen och försöker skjuta horse med en jävla skiftnyckel, sitter och bankar tills armen är svullen som en jävla mördartomat och måste bogseras bort med lyftkran, säg det till han att det är väl för fan bara att lägga av jävla pack, dra åt helvete pundarfitta, va?? VA???

Link to comment
Dela på andra sajter

säg det till en jävla knarkare, ett jävla drägg som ligger i rännstenen och försöker skjuta horse med en jävla skiftnyckel, sitter och bankar tills armen är svullen som en jävla mördartomat och måste bogseras bort med lyftkran, säg det till han att det är väl för fan bara att lägga av jävla pack, dra åt helvete pundarfitta, va?? VA???

Väldigt bra liknelse. För det är ju precis samma sak..

Link to comment
Dela på andra sajter

Citat fråga #2:

"jag äter en nytting stadig frukost och en hälsosam lunch och middag. Trots detta har jag svårt att motstå extra smörgås eller kaka sent på kvällen. några tips?"

Det är väl förfan bara att låta bli. 😛

nyckelordet här är väl "extra". Man ska fan inte äta smörgås. Käka ägg istället.

Och har man kakor hemma om man har dålig disciplin får man skylla sig själv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Typ inte alls samma sak för bövelen. Droger är så starkt att personer prioriterar det framför sina barn så de råkar illa ut.

Sockersuget för en kaka är seriöst långt ifrån lika starkt, är bara att bestämma sig ordentligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Jag tycker att Nice är jävligt nice!

800px-Nice-night-view-with-blurred-cars_1200x900.jpg

😱

Jag gillar Nice... har varit där tre gånger i år.

Senaste gången var jag på ett roof top party på ett av hotellen man ser på den här bilden präxis vid promenaden... kanon!

Link to comment
Dela på andra sajter

Typ inte alls samma sak för bövelen. Droger är så starkt att personer prioriterar det framför sina barn så de råkar illa ut.

Sockersuget för en kaka är seriöst långt ifrån lika starkt, är bara att bestämma sig ordentligt.

jag kan fan inte komma på vad tmäks blir baklänges...........

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...