Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Man kan ju försöka att sikta lite grann dock.

Det finns olika strategier. Blir man bara effektiv på att kasta hela tiden kan man träffa mer än en som står och kiser och väger pilen i handen. Till slut sätter det sig i muskelminnet.

Postat

Det finns olika strategier. Blir man bara effektiv på att kasta hela tiden kan man träffa mer än en som står och kiser och väger pilen i handen. Till slut sätter det sig i muskelminnet.

Hur har det gått hittills?

Postat

det är bara helt nyligen som jag kom på att jag är heeeelt fri på helgerna numera, till skillnad från under studietiden, då man alltid hade nåt projekt som hängde över en som man hade ångest övre att man skjöt upp.

Det är najs. till skillnad från ovan skrivna mening.

Postat

det är bara helt nyligen som jag kom på att jag är heeeelt fri på helgerna numera, till skillnad från under studietiden, då man alltid hade nåt projekt som hängde över en som man hade ångest övre att man skjöt upp.

Det är najs. till skillnad från ovan skrivna mening.

Då kanske du kan fixa en dejt till nästa helg oxå.

Postat

nja. nu får det räcka ett tag. kommer inte kunna vara i närheten av folk på flera veckor känns det som. tur att man har ett jobb där man kan isolera sig i ett renrum.

Postat (redigerat)

Öh

Redigerat av Per_a_55
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.