Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Såg på 500 days om summers igen. Den e mysig. 😊 Tagit några bärs. Drömmer om ett eget förhållande någon gång. Men vet inte om det kommer bli av någon gång.

Min största kärlek som jag träffade för några år sedan, som vi hade askul och mysigt tillsammans, riktig själsfrände, är ihop med nån kille nu. 😏 Kommer aldrig hitta någon som heneigen.

Postat (redigerat)

Haha...sifferfetishisst som jag är. Jag har gjort 11808 inlägg och 9909 besök på forat. ☺️ INTE illa pinkat. 😄

Nepp, INTE illa pinkat SlejjMan! 😄 :D

Fan vi måste dra ihop längsta IRL i sommar! Dricka bärs och lira gitarr allihop!! 😄😮🥰☺️

Redigerat av Memphis
Postat

SHITTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!

ag är jfan fllare än nåsin"!!!!!!!!!

shit var dt så här svårt att skriva på tangetn bordet!

på tr öl! ingenting ju!

hur gan faks dte då vara tatt at lsd!

bvalet

Wooohooo! 😄

Postat

Äsch Fidden! Det var ju bättre att ha gjort det än att inte ha gjort det, eller hur? Alla upplevelser är fantastiska och underbara.

Postat

Äsch Fidden! Det var ju bättre att ha gjort det än att inte ha gjort det, eller hur? Alla upplevelser är fantastiska och underbara.

snarare bättre än att inte veta om man missat något fantastiskt och underbart, så ja det var väl bra att jag gick.

Postat

snarare bättre än att inte veta om man missat något fantastiskt och underbart, så ja det var väl bra att jag gick.

Precis.

Om man bara fortsätter mata på med pilar mot tavlan så blir det bullseye till slut.

Postat

Precis.

Om man bara fortsätter mata på med pilar mot tavlan så blir det bullseye till slut.

du menar bulls-hit?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.