Dingbats Postat 22 januari 2011 Postat 22 januari 2011 Ja fy fan ,skulle aldrig köpa sprit. Men lär nog jöpa en en starköl i Danmark sen så man vågar ragga lite på folk. Är väl 16 på sånt där?
Memphis Postat 22 januari 2011 Postat 22 januari 2011 Det är 16 för att handla starköl i affärer men är 18 för bar/klubb.
Dingbats Postat 22 januari 2011 Postat 22 januari 2011 Ålrajt, du har koll på sånt. Jag är ju över båda så.
Dingbats Postat 22 januari 2011 Postat 22 januari 2011 Om jag tar lsd nån gång ska jag dricka en öl innan.
Memphis Postat 22 januari 2011 Postat 22 januari 2011 Jag ska se film. Imorn ska jag träffa en tjejkompis och spela musik. ☺️😊
Fidden Postat 23 januari 2011 Postat 23 januari 2011 Tja, det hela började med att jag tog med mig systemetkassen och gick. sen upptäckte jag att jag att det låg en låda skona kulörtvätt i den, och inte alls mina newcastle... så då fick jag gå hem och hämta RÄTT påse. Sen kom jag dit, alldeles för tidigt iallafall, och försökte vara social och så. ALLA mina försök till skämt resulterade i fågelholk från dem som lyssnade. Så då fick jag försöka förklara, och då är ju allt redan förstört. "Jahaaa, haha, ja det var ju roligt". Sen åkte gitarren fram och nån skulle spela. sen tyckte nån att "JAMEN FREEEDRIK KAN JU SPEEELA!". jojo, där satt man med en gitarr och skulle spela evergreens. Jag kom inte på nån, spelar väldigt sällan singalong-låtar... försökte förklara det, men de bara "äääsch, spela nåt bara som alla kan sjunga med i, typ wonderwall eller nåt ELLERJAGBARASKOJJADE HAHAHA WONDERWALL JÄVLA SKITLÅT". jaha. jo wonderwall kunde jag ju iofs, men den vågade man ju inte spela sen. Iiiallafall, efter ett tag tröttnade folk och började prata med varandra parvis istället. Blev mer och mer isolerad. Folk undvek mig. Sen blev de sura när jag gick hem. BAH!
slejnard Postat 23 januari 2011 Postat 23 januari 2011 Inte kul Fidden. Jag kom just hem från första ensamgiget på länge. Gack bra tycker jaa! Skål Dingbats!!!
slejnard Postat 23 januari 2011 Postat 23 januari 2011 ...å skål er andra åxå...man måste varva ner med en virre efter alla nyktra gigs 😑
Memphis Postat 23 januari 2011 Postat 23 januari 2011 Tja, det hela började med att jag tog med mig systemetkassen och gick. sen upptäckte jag att jag att det låg en låda skona kulörtvätt i den, och inte alls mina newcastle... så då fick jag gå hem och hämta RÄTT påse. Sen kom jag dit, alldeles för tidigt iallafall, och försökte vara social och så. ALLA mina försök till skämt resulterade i fågelholk från dem som lyssnade. Så då fick jag försöka förklara, och då är ju allt redan förstört. "Jahaaa, haha, ja det var ju roligt". Sen åkte gitarren fram och nån skulle spela. sen tyckte nån att "JAMEN FREEEDRIK KAN JU SPEEELA!". jojo, där satt man med en gitarr och skulle spela evergreens. Jag kom inte på nån, spelar väldigt sällan singalong-låtar... försökte förklara det, men de bara "äääsch, spela nåt bara som alla kan sjunga med i, typ wonderwall eller nåt ELLERJAGBARASKOJJADE HAHAHA WONDERWALL JÄVLA SKITLÅT". jaha. jo wonderwall kunde jag ju iofs, men den vågade man ju inte spela sen. Iiiallafall, efter ett tag tröttnade folk och började prata med varandra parvis istället. Blev mer och mer isolerad. Folk undvek mig. Sen blev de sura när jag gick hem. BAH! :/ Lät ju sådär kul men man kan inte alltid ha toppkvällar heller. Bara att köra nästa gång igen! ☺️ Tyckte dock att det med påsen med kulörtvättflaskan var hiskeligt roligt. xD
Fidden Postat 23 januari 2011 Postat 23 januari 2011 luktar 90-tal. alla stod i fönstret och rökte hela kvällen. det blåste inåt. SLÖDDER!
Neosus Postat 23 januari 2011 Trådstartare Postat 23 januari 2011 "mycket få man va me om innan öronen trillar av"
slejnard Postat 23 januari 2011 Postat 23 januari 2011 Skit i dom, du har ju alltid oss i leeeeengstah 😉
slejnard Postat 23 januari 2011 Postat 23 januari 2011 Fatta att vi snackar i längstah 2010 fortfarande...vi skriver historia nu 😮
slejnard Postat 23 januari 2011 Postat 23 januari 2011 Haha...sifferfetishisst som jag är. Jag har gjort 11808 inlägg och 9909 besök på forat. ☺️ INTE illa pinkat. 😄
Neosus Postat 23 januari 2011 Trådstartare Postat 23 januari 2011 ...eller ja alltså eller jo. Ja. ☺️
Recommended Posts