Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Neosus, du som verkar vara bra på Povel Ramel, hur sjutton får man bort "Johanssons Boogie-woogie vals" från hjärnan? Är det meningen att man ska behöva ha den där resten av livet...? *suck*

Av alla låtar man kan få på hjärnan... 😠

Postat

Neosus, du som verkar vara bra på Povel Ramel, hur sjutton får man bort "Johanssons Boogie-woogie vals" från hjärnan? Är det meningen att man ska behöva ha den där resten av livet...? *suck*

Av alla låtar man kan få på hjärnan... 😠

Intressant fråga som förtjänar en egen tråd.

Postat

Spelat trummor när hans dotter sjungit t.o.m....

Henne har jag hört hävda i en debatt att storleken visst har betydelse, och det var inte storleken på trumslagarna hon menade.

Postat

Idag ska jag åka och köpa LP-skivor.

Postat

köpte

sofiero 7,2%

norrlands guld 5,2%

femkommatvåan 5,2%

Jag skriver ut alkoholhalterna för det var bara det och priset jag tittade på när jag valde.

Postat

mailar med nån skittrevlig brud på happypancake. Hon gillar jeff buckley och sjunger i band, är indie-mullig, jobbar med management inom musikbranchen och bor i köping 😮

Postat

mailar med nån skittrevlig brud på happypancake. Hon gillar jeff buckley och sjunger i band, är indie-mullig, jobbar med management inom musikbranchen och bor i köping 😮

Lycka till! 🙂 Hur gammal?

Hur mullig är indiemullig egentligen?

Postat

nu namedroppade hon michael ruff xD

fan alltså. fattar inte hur mina idoler från 90-talet kan ha blivit poppis i indiekretsar helt plötsligt. Då var det bara pingstvänner som lyssnade på sånt.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.