Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Jag undrar hur det känns att onanera i rymden.

Påminner mig om en av mina återkommande drömmar, som jag hade i natt. När jag runkar, men hela tiden blir avbruten av folk, och försöker avsluta samtalet eller kanske lite lätt börja dra i den medans de pratar med mig. Springer runt och letar efter något avskilt ställe att runka klart på, men springer på folk som vill umgås hela tiden, och jag blir tvungen att diskret hålla på med den trots att folk tittar på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Påminner mig om en av mina återkommande drömmar, som jag hade i natt. När jag runkar, men hela tiden blir avbruten av folk, och försöker avsluta samtalet eller kanske lite lätt börja dra i den medans de pratar med mig. Springer runt och letar efter något avskilt ställe att runka klart på, men springer på folk som vill umgås hela tiden, och jag blir tvungen att diskret hålla på med den trots att folk tittar på.

Jag som tyckte att min återkommande dröm där jag kommer till skolan (som jag slutade för rätt länge sedan) och upptäcker att jag har glömt att klä på mig (!) var scary, men din dröm är nog faktiskt värre 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Behöver man alltid komma då? Det är som med vanligt sex, ibland är bara själva sexet lika skönt. :A

Det är FAN inte som med vanligt sex!

(tror jag)

Helt värdelöst om man ska hålla på och hålla på utan resultat. Nej du.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...