Overkill Postat 24 mars 2011 Postat 24 mars 2011 Det är ju najs! DKM har verkligen växt från när det var typ Pazos hobbygrej. Pazo snackade i telefon igår med han som vi remixade som ska släppa vår remix och han sa att han kanske skulle promota vår remix bara på sin facebook-page för att den var så fet. Han har 17100 fans. Känns rätt ok.
Dingbats Postat 24 mars 2011 Postat 24 mars 2011 Pazo snackade i telefon igår med han som vi remixade som ska släppa vår remix och han sa att han kanske skulle promota vår remix bara på sin facebook-page för att den var så fet. Han har 17100 fans. Känns rätt ok. Nu blir jag fan avundsjukt.
laxlaxlax Postat 24 mars 2011 Postat 24 mars 2011 Fan Overkill - du får inte glömma bort oss sen när du är famous och sitter och halsar skumpa i knät på ett spann brudar!
Overkill Postat 24 mars 2011 Postat 24 mars 2011 Haha, är väl en bit kvar dit! Tyvärr. Men så klart inte, även om det låter lame så är det ju tack vare längsta ens musikkarriär ens börjat rulla (om än väldigt lite).
laxlaxlax Postat 24 mars 2011 Postat 24 mars 2011 tack vare längsta ens musikkarriär ens börjat rulla. Den sparar vi till historien!
Dingbats Postat 24 mars 2011 Postat 24 mars 2011 Haha, är väl en bit kvar dit! Tyvärr. Men så klart inte, även om det låter lame så är det ju tack vare längsta ens musikkarriär ens börjat rulla (om än väldigt lite). Du menar att du träffade Pazo så? Visserligen, men det känns liiite långsökt. I stort sett allt man gör påverkar ju vad som händer i livet senare, så då kan man ju säga att det är tack vare lite vad som helst som vad som helst händer.
Dingbats Postat 24 mars 2011 Postat 24 mars 2011 Sen gillar jag varken skumpa eller brudar (). Jag gillar rumpa och hudar ehehh.. 😑
Overkill Postat 24 mars 2011 Postat 24 mars 2011 Du menar att du träffade Pazo så? Visserligen, men det känns liiite långsökt. I stort sett allt man gör påverkar ju vad som händer i livet senare, så då kan man ju säga att det är tack vare lite vad som helst som vad som helst händer. Ja men är det inte ganska vitalt att man överhuvudtaget träffades? Utan längsta hade vi ju aldrig känt varandra, jag hade troligtvis inte börjat med elektronisk musik heller.
Dingbats Postat 24 mars 2011 Postat 24 mars 2011 Ja men är det inte ganska vitalt att man överhuvudtaget träffades? Utan längsta hade vi ju aldrig känt varandra, jag hade troligtvis inte börjat med elektronisk musik heller. Jo det är klart att det är, men det ringde till i min klocka för långt dragna kausala pilar, även om det här kanske inte är en så fruktansvärt lång pil som man kan tänka sig i andra fall.
Overkill Postat 24 mars 2011 Postat 24 mars 2011 Jo det är klart att det är, men det ringde till i min klocka för långt dragna kausala pilar, även om det här kanske inte är en så fruktansvärt lång pil som man kan tänka sig i andra fall. Att längsta har gjort mig intresserad för elektronisk musik är kanske en lite för långsökt slutsats, men att längsta gjorde att jag kom med i DKM är ju inte det.
laxlaxlax Postat 24 mars 2011 Postat 24 mars 2011 Dingbats ringklocka för långt dragna klausala pilar.. den ska man passa sig för!
laxlaxlax Postat 24 mars 2011 Postat 24 mars 2011 (redigerat) Ha! Linus i tråden! Lockropet funkade! Valle Memphis Joachime Demonproducenten Nattvaktaren Olsberg Lundin Linus Gilbert Omni Glaskatten Dingbats Roffe Hackeman Valle Valle Valle Redigerat 24 mars 2011 av laxlaxlax
Micke H Postat 24 mars 2011 Postat 24 mars 2011 Ha! Minns du när du lade trummor på mina låtar, Sebbe? 😄 Vissa av dom finns fortfarande kvar i kraftigt modifierade versioner. xD
SadamJR Postat 24 mars 2011 Postat 24 mars 2011 Jo men typ alla sitter ju bara ner och dricker öl och bryr sig inte det minsta över att det är någon som spelar musik. Men ändå. Då borde ni spela sånt som irriterar skiten ur folk så att dom märker att ni är där. Vad är den mest irriterande musiken som finns?
Dingbats Postat 24 mars 2011 Postat 24 mars 2011 Då borde ni spela sånt som irriterar skiten ur folk så att dom märker att ni är där. Vad är den mest irriterande musiken som finns? Stee- ähm
debatt Postat 24 mars 2011 Postat 24 mars 2011 Ett barn på 8 år kanske sjunger en låt av Ray Parker J:r och The Crusaders härutanför!! 😳 Udda...
Recommended Posts