laxlaxlax Postat 23 mars 2011 Postat 23 mars 2011 Oh! Grymt! Visste jag inte fanns. Men ska iväg här, gärna vid annat tillfälle! Strunt i den sidan.. man kan bara lira gratis så länge man kör random matcher.. ska man söka på nåns namn var man tvungen att paya.
Overkill Postat 23 mars 2011 Postat 23 mars 2011 Ja, det ska ju gå automatiskt. Jag fick pröjsa 150 kr skatt på min femhundring från experimentet jag var med i, men vafan, det var ju 30% på jackan jag köpte häromdan också så det går jämnt ut. Du tjänar för lite för att behöva betala skatt.
laxlaxlax Postat 23 mars 2011 Postat 23 mars 2011 kon noterar en kon och konnoterar vad en ko nu kan tro
Dingbats Postat 23 mars 2011 Postat 23 mars 2011 Du tjänar för lite för att behöva betala skatt. Det är möjligt! Hoppas skatteverket inser det och inte drar något från första början. Segt att behöva jämka och hit och dit för 150 spänn.
laxlaxlax Postat 23 mars 2011 Postat 23 mars 2011 Joho du! Bättre rytm. Har alltid velat börja en dikt med: Faircloughs modell var ute och gick en kväll..
SadamJR Postat 23 mars 2011 Postat 23 mars 2011 😄 Okej, lät trevligt ändå. ☺️ Jag var också uppe sent igår, så var väldigt seg idag, blir då också lättirriterad men låter det aldrig gå ut över någon utan håller mig tyst. Schack var längesedan jag spelade, blev sugen nu. Har aldrig varit speciellt vass i det men är ett mysigt brädspel. Hade varit kul om det fanns på ställen i stan så man bara kunde sätta sig och spela mot vem som helst. Mysigt? Farsan spelade ihäl en person i schack.
Dingbats Postat 23 mars 2011 Postat 23 mars 2011 killis dansar tan-go med πcos mamma och sin pappa näj
laxlaxlax Postat 23 mars 2011 Postat 23 mars 2011 "Theres pulse tonight", said the saw. "Have some!" "I dont know if i wanna tri that," said the sine. "Cmon, dont be square."
debatt Postat 23 mars 2011 Postat 23 mars 2011 Jag har aldrig haft handsvett för jag har inga svettkörtlar i handflatorna.
Memphis Postat 23 mars 2011 Postat 23 mars 2011 kon noterar en kon och konnoterar vad en ko nu kan tro Aftonbladet hade en vitsig rubrik häromveckan. Blinds blindhund blev blind – får hjälp av blindhund
Dingbats Postat 23 mars 2011 Postat 23 mars 2011 Aftonbladet hade en vitsig rubrik häromveckan. Blinds blindhund blev blind – får hjälp av blindhund Om jag någonsin skriver en avhandling om svenskt fokus (typ hur man betonar vissa ord i en mening) ska den heta Fokus på fokus: svenskt fokus i fokus.
Memphis Postat 23 mars 2011 Postat 23 mars 2011 Om jag någonsin skriver en avhandling om svenskt fokus (typ hur man betonar vissa ord i en mening) ska den heta Fokus på fokus: svenskt fokus i fokus. Haha, den var bra! 😄
Memphis Postat 23 mars 2011 Postat 23 mars 2011 (redigerat) Om jag skriver en avhandling om Konstruktion skall den heta: Konsten att som konstruktör konstruera konstruktioner efter konstens all regler. edit, blev lite fel. Redigerat 23 mars 2011 av Memphis
Dingbats Postat 23 mars 2011 Postat 23 mars 2011 Om jag skriver en avhandling om Konstruktion skall den heta: Konsten att som konstruktör konstruera konstruktioner efter konstens all regler. edit, blev lite fel. Lätt! Värt att välja utbildning efter vilka häftiga titlar man kan komma på på sina arbeten.
Recommended Posts