Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Hmm. Jag var också inne där faktiskt!! Men det fanns ju int en enda kontrolluppgift inlagd.

Jasså okej. Du kanske har mycket mer grejer som ska in, jag e ju bara simpel student, är inte så möe då.

Postat

... tror ändå jag ska in och kolla igen på det.... när jag orkar.

Jag kanske var för tidigt ute.

Fast man tjänar ju inget på att deklarera tidigt väl?!

Postat (redigerat)

Fast man tjänar ju inget på att deklarera tidigt väl?!

Jo, typ, man får pengarna snabbare.

Redigerat av Memphis
Postat

Konstigt, pratar man ekonomi så förvinner alltid alla andra... 😮

Ja, märkte också det. 😛 Vi lämnar det.

Postat

Jo, typ, man får pengarna snabbare.

Njaaa.... om de inte har ändrat reglerna just för i år, så spelar det ingen roll om man deklarerar idag eller precis före deadline i maj.

Man får pengarna veckan före midsommar ändå.

Postat

Laddade ner Skatteverksets app till iPhonen morse, går tydligen att deklarera via den. 😄 Ska prova sen.

Håhåjaja, dessa tekniska nymodigheter.

Postat

Heh, gött. Har fått en liten prao-elev som sällskap på jobbet. Dags att piska in lite fundament för ett livslångt lärande - fyll på skrivarpapprena, pojk!

Postat

Satt med inlämningsuppgift i statistiken men nu är jag hemmaaa

Va gott!

Har du såna där glas i glasögonen som är tunnare än vad de egentligen skulle vara med tanke på styrkan?

Du behöver progressiva glas, skrev du. Är det såna med "fönsterglas" nedill och för närsynthet på långt håll?

För du lär ju knappast behöva typiska läsglasögon i din ålder?

Postat

Jag är med i en brevväxling där jag har blivit tilldelad att skriva på polska och portugisiska till två personer. Jag lånade hem lite böcker från bibblan.

Postat

Jag är med i en brevväxling där jag har blivit tilldelad att skriva på polska och portugisiska till två personer. Jag lånade hem lite böcker från bibblan.

Taching! Bildningskomplex!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.