Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Nej, det ska man inte. Man kan alltid ändra på saker och ting.

😑

Måste man inte acceptera det först innan man kan ändra på något? 😛

Postat

men shiiit. Kollade in bloggen. Lixom w00t. 😳

Såg ju dig på bild där också juh! 😛

Orka att de e från Uddevalla, har aldrig sett dem.

öööh, dom är INTE från uddevalla

Postat

Jag drömde att jag bajsade och så ville jag inte torka mig i röven. Så jag satte på en hård jävla vattenstråle rakt upp i rövva som tröck sig igenom hela tarmsystemet och ut genom munnen. Sen såg jag att det kom ut små bajsbitar genom det som rann ut ur käften på mig och det kändes sådär fräscht.

Postat

Så...jag var hos läkaren imorse. Jag har gått på medicin mot mina finnar i över ett år nu. Det har blivit bättre. Men snart får jag inte ta mer av skiten längre, och det har inte hunnit bli helt bra ännu.

Vilket i princip innebär att jag kommer få leva med finnar resten av livet. Känns lagom surt...

Postat

Vilket i princip innebär att jag kommer få leva med finnar resten av livet. Känns lagom surt...

Nädå, sånt där kan komma och gå. Min bror hade rätt hård ryggacne men det försvann när han var 25. Tydligen sker det liksom i tonåren en till adolescens runt 20-25 som förändrar hormonbalansen och lite annat. Dock ej lika kroppsligt uppenbar som den runt 14.

Postat

Det gjorde Steely Dan redan 72.

Alldeles för simpelt för dom. Ska länka till en video sen där en av kompositörerna talar om ackorden i en låt. Det är ganska knäckande.

Postat

Har SadamJr några andra idoler än Steely Dan?

Det blir ju svårt men det finns väl några från 70- och 80talet jag håller ganska högt.

Postat

Måste man inte acceptera det först innan man kan ändra på något? 😛

Bara din mamma måste det. 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.