laxlaxlax Postat 9 februari 2011 Postat 9 februari 2011 Dessutom sysslar jag med halvklassisk kammarfolk nu. Jäkligt indie om du frågar mig! Om man använde den gamla definitionen där indie var motsatsen till anpassning.
Overkill Postat 9 februari 2011 Postat 9 februari 2011 Jäkligt indie om du frågar mig! Om man använde den gamla definitionen där indie var motsatsen till anpassning. Är man indie måste man ju också förneka det. Det är ju inte så indie att svara med "ja jag är fett indie" om någon frågar.
laxlaxlax Postat 9 februari 2011 Postat 9 februari 2011 Är man indie måste man ju också förneka det. Det är ju inte så indie att svara med "ja jag är fett indie" om någon frågar. Kommentar på det, Dingbats?
Overkill Postat 9 februari 2011 Postat 9 februari 2011 Det jobbigaste med att äta knäckebröd måste vara att man inte hör vad dom säger på teven. Försöker kolla på gomorron sverige men hör inte så mycket.
Dingbats Postat 9 februari 2011 Postat 9 februari 2011 Kommentar på det, Dingbats? En definition som består i "De som säger sig inte vara X är X" är ganska meningslös.
Overkill Postat 9 februari 2011 Postat 9 februari 2011 En definition som består i "De som säger sig inte vara X är X" är ganska meningslös. Bögen i buren!!
Dingbats Postat 9 februari 2011 Postat 9 februari 2011 Bögen i buren!! Nej för jag kan sudda på handen i flera minuter utan att visa en min!!!
Overkill Postat 9 februari 2011 Postat 9 februari 2011 Min rygg kliar alltid när jag lutar mig bakåt mot någonting. Det är ganska jobbigt
Overkill Postat 9 februari 2011 Postat 9 februari 2011 heheheheeheheheheheeeeheheheheehehhahahahahaahahahahhihihihihihihihohohohohoh
SadamJR Postat 9 februari 2011 Postat 9 februari 2011 Huvudvärk och näsblod, men det börjar bli bättre.
debatt Postat 9 februari 2011 Postat 9 februari 2011 Nu ska det bli nån festival med filmtema. Men ingen kan säga vilken film det gäller. Hur kan man rösta på ett sånt förslag då? 😳🤪😐
Recommended Posts