CHAE Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Luffarschack och tequila. Fullkontaktsluffarschack!!!!! och tequila. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Du med ditt indiekomplex.. 😉 Haha nej. Jag är inte alls indiefixerad livsstilsmässigt. Dessutom sysslar jag med halvklassisk kammarfolk nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Fullkontaktsluffarschack!!!!! Lätt! Jag är på! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Bästa västernfilmen? Bortsett från god&ond&ful Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Bästa västernfilmen? Bortsett från god&ond&ful häng dom högt.. samma tempo. Eller för en handfull dollar, också med Clint. Annars gillar jag de som är rejält b. Butch Cassidy & Sundance kid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 (redigerat) Fan.. såg en psykadelisk western för ett tag sedan. Jäkligt trippig, men kan inte minnas namnet.. vänta. damn.. kommer inte ihåg.. minns bara att genren kallades acid western och ska vara nån slags subkultur från runt -66 Redigerat 8 februari 2011 av laxlaxlax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 häng dom högt.. samma tempo. Eller för en handfull dollar, också med Clint. Annars gillar jag de som är rejält b. Butch Cassidy & Sundance kid Fan, det borde ju vara allmänbildning att ha sett alla dem där. Det enda som sätter käppar i hjulet är mitt inte alltför lätta USA-förakt och att jag har fått för mig att jag inte gillar västernfilmer. Borde ändå ta mig i kast med några. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 DE där för i helvete Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 (redigerat) Fan, det borde ju vara allmänbildning att ha sett alla dem där. Det enda som sätter käppar i hjulet är mitt inte alltför lätta USA-förakt och att jag har fått för mig att jag inte gillar västernfilmer. Borde ändå ta mig i kast med några. Skönt att det inte inverkar på ditt USA-förakt att filmerna i fråga mestadels är inspelade i Almería av en italiensk regissör ☺️ Kanske just därför som de blir så överdrivet amerikanska? "Dollar"-filmerna är helt klart outstanding. Redigerat 8 februari 2011 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Lätt! Jag är på! Let's get ready to rrrrrrrrrrrrumble! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Skönt att det inte inverkar på ditt USA-förakt att filmerna i fråga mestadels är inspelade i Almería av en italiensk regissör ☺️ Kanske just därför som de blir så överdrivet amerikanska? "Dollar"-filmerna är helt klart outstanding. Iofs sant att spaghettivästerns inte är lika amerikanska, men de pratar ju amerikanska och de utspelar sig i USA, satte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Iofs sant att spaghettivästerns inte är lika amerikanska, men de pratar ju amerikanska och de utspelar sig i USA, satte ...stundtals riktigt dåligt dubbad amerikanska dessutom. Inklusive Clint och Eli. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 CHAE: Snygg passning! Men även om de var italienska kan jag förstå dingbats ståndpunkt. De har ju tagits upp som amerikanska ikoner av vår bild av den (USA) kulturen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 8 februari 2011 Tacka vet ja köttbullswestern. ☺️😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 ja 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 ...å makaronilåda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Antagligen inte. Vilken avd. jobbar hon på? Btw, "syrrans äldste grabbs flickvän" 😆 Akuten tror jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Akuten tror jag. Jaha ja, där ser man. Det är en oerhört liten värld vi lever i. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 8 februari 2011 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Debatt, skulle du vilja vara en kändis? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 8 februari 2011 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 8 februari 2011 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Debatt, skulle du vilja vara en kändis? Skulle du vilja va det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Nej, det är jobbigt att vara känd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 Filthy Towers TV4 Plus 22.55 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 G'natt allihopa! Nu är klockan alldeles för mycket. Imorrn ska jag till gruvan (ja, alltså medicinmottagningen) och bla a göra kaoz med folks vener igen! Cheers! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 8 februari 2011 Dela Postat 8 februari 2011 He da! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 8 februari 2011 Ha de! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts